Monday, September 28, 2009

TERISTIMEWA BUATMU...




Kad raya buat KAMU yang teristimewa...

DIA  cinta hatiku.....A.Z.I.N.U.D.D.I.N..=)

SALAM AIDILFITRI buat semua...maaf salah silap ye..ape aku nk kongsi ni eh..emmm..after cuti raye 1 weeks, aku kembali semula ke BP meneruskan saki baki sem ni..aiseh..ble la nk hbh ni...start blk kuliah after cuti raya..malas betul..huhuuu..ada assigmnt yg perlu disettlekn tambah lg ngn projek IDP..kusut kepala bile memikirkan kerja2 yang x siap2 ag....dr duk pk kerja2,baik aku layan jiwang jap..keh3..jgn mare..TERISTIMEWA BUATMU...wah pe yg istimewa ye..mesti la CINTA HATIKU..lame dh x jumpe DIA..ye la..DIA kt SABAH aku lak kt JOHOR..x ke jauh tu..huhuhu..so tuk hari raya ni, ade kesempatan jumpe DIA.. rindu bangat sama KAMU..cepat la pulang..huhuhuu..ni raya ke 3 kami BERSAMA..doa ku.moga raya thn2 seterusnya..DIA masih ade tuk aku..amin..chewahh..ayat x thn..hahaha..raya thn ni best sket,aku dpt duit raya ag...xpe la kan..blaja ag..x byk pon..tp ok la, leh wat wang saku kan..



gaya seorang cikgu...



raya thn ni..aku terima byk kad jemputan khwn..upe2nye..member sekolah teknik dlu dh smpai seru...hari raye ke 5 bwk kete, pergh..jem teruk...byk sgt kete..nk x nk, kena g gak..member nyer psl..aku g ngn member2 lain..emma n nurul..kwn2 lain jumpe kt umah pengantin ye..4 psngn khwn pd tarikh yang sama 24 sept.2009..penat nye aku drive dr pagi smpai petang..nsb abah bg chance pakai kete..thanks abah..huhuu..x kira dgn sesat ag, msk lorong smpai reban ayam yang org dh tinggalkan, takut gak..tgk dari jauh mcm umah org asli ke, nenek kebayan ke..(pengaruh drama)eiii..ngeri2..apalagi..patah balik..cri umah pengantin..tgk dlm peta kad khwn...jumpe klinik, phtu msk simpang..yg kitaorg jumpe poliklinik....cari nye cari..berhenti tnye org, bru aku thu..klinik yang dimaksdkan adalah poliklinik yang kitaorg jumpe kt cabang yang mula2 masuk..aduss..cmne cetak kad ni..so, pada sape2 yng nk khwn tu..aku nasihatkan wat peta ke rumah pengantin betul2..jgn stesen minyak petronas, letak dlm peta kad khwn stesen minyak shell lak..haru2..pikir sket, para jemputan bukan orang tempatan situ k..yng thu selok belok jln kt situ...seronok tgk org khwn ni..ble lak nk smpai turn aku ni...amboii..gatai no...blaja x hbh ag..duk pikiq bende lain dah..rosak2..


SELAMAT PENGANTIN BARU TUK KENGKAWAN YANG BRU SAJE MELANGSUNGKAN PERKAHWINAN INI..DOA2 KAN GILIRAN AKU LAK YER..hahaha..sempat ag..
utk my fren Norma n psngan nye..lalui lah kehidupan berumah tangga ni dgn kesabaran n keredhaanNYA..aku doakn korang..amin..tuk KAK LA n psngan, even kami tersalah prking majlis org lain, gulai hari tu mmg best..thanks..untuk Fatihah n pasangan...korang mmg psgan sma cantik sama padan..=)..n lastly...ANNE n AIMAN...SORY sgt..x sempat g..J.E.M n dh lewat sgt nk g KB dr pasir mas..JODOH korang panjang la..salute beb...=).

member aku sorang ag majlis khwn 26hb SEPTEMBER 2009..Tahniah..aku otw blk Johor,sempat singgah kt Kemaman...tuk AMALINA n HAFIZ....sesat n lapar menguji perjalanan ke majlis korang...tp xpe..sume tu dilakukan tuk kwn...moga sentiasa berbahagia..=)




Konvo KPLI@ Putrajaya



p/s utk DIA..simpan duit dulu tau..free2 nnt msk minang..ngeh3