Tuesday, December 15, 2009

BILIK SAUNA KU...

 
Bilik sauna ku...aduss kepanasan smpai 50 darjah celcius ni..=p

Tiba-tiba rse nk post entry ni even yg sebenarnya dh lme aku nk postkan...asyik duk cete bende lain je..saje nk cete psl bilik aku kt umah sewa ni..mmg panas, kipas pasang no 5 pon xrse sgt..bahang sauna..huwaa~ble siang hari je dlm kul 10-5pm, panas sgt..ye la, time tu matahari tgh hebat memancarkan cahaya dan habanya..kdg2 terpikir gak nk beli kipas spare letak kt bwh, bia betul2 mengadap muka kita kan..tp mcm xperlu je sbb aku dh nk hbh sem ni..next sem dh sem akhir degree..yahOO..=)..(suke ni)..bia la panas jap ni, dugaan kan..tu yg kdg2 lepak kt ruang tamu..lega sket..

kejap je mse berlalu, dgn 3 thn aku wat diploma..n skrg dh sem akhir degree..total sume 6 thn gak tu..lme nye..tp aku rse cam kejap je..ohh..tidak..lepas ni nk lalui alam pekerjaan lak..rindu kan sume ni lpas grad nnt..






gmbr ni d ambil time KONVO Diploma wif HIM grad Degree

2 comments:

mimi's said...

huahua..nk sauna mehla jmput ke blk sblh ni..mmg sauna abis..suhu 95.7 drjh clcius..hahahha...;)

nik anna said...

hahaha..tingginye suhu..leh terbakar ni..xnk la ambo g sauna sne..sauna sni dh cukup dh..hahah