Monday, December 28, 2009

SEM LAST..

Sihat sume...tiba2 pagi ni ada mud nk post entry ni..nape ye..hahaha..today 28hb Dec 2009,isnin...adalah bermulanya sem last aku kt cni..yahOO..bunyi cam best je..lalala.. jadual wktu kuliah pon start hr selasa smpai khmis je..isnin n jumaat xde kuliah..tp kena la tumpukan wat PSM 2 lak..risau gak sem ni, 3 subject major yg sumenye 3 kredit n project final year yg 4 kredit..mak aihh...byk gak nk kena bg tumpuan ni..cool nik anna....nk xnk kena lalui gak ni.
 
"Ya ALLAH, berilah aku kekuatan untuk menghadapi dugaan yang mendatang,permudahkan lah urusanku, berilah aku pertolongan untuk aku selalu mengingatiMU, beribadahdengan baik kpdMU, mensyukuri nikmat dr MU dan sesungguhnya aku berlindung di dlm kekuasaanMu YA ALLAH..amin YA Robal alamin."
 

saje letak pic ni..nmpak cam semngat je..semangat ke??haha
 

dlm kite x sedar kan, thn 2009 akan meninggalkan kita..alhamdulilah byk perkara baik yg berlaku dlm thn 2009 ni..even ade gak buruknya..lumrah kehidupan..aku percaya 2010 pasti thn yang mengembirakan..insyaALLAH...amin..so, azam thn baru kena ada ke??ooppss..NTAH..nk cete sket ade seorang member aku bgtau nape perlu berazam pd awl thn..??.klo betul2 nk wat sesuatu perkara xperlukn azam2 ni..ye ke..aku pon xthu..layann....zasss..=P
 
K la, kwn2 ku..doakan aku...moga kalian sentiasa dlm Rahmat ALLAH S.W.T...amin..smpai cni dulu..sok ade temu janji nk kena jumpe supervisor..nk prepare pe2 yg ptt..SEMANGAT2X nik anna..chaiyok2!!!!