Sunday, January 31, 2010

LATIHAN INDUSTRI

x lama ag, lps hbh sume amali n pembelajaran dlm kels ni..aku kena praktikal.. praktikal start 3 Mei 2010..dlm 10 minggu je..dlm bln 7 hbh..bln 8 grad..yahOO..kena rush sket..
persaannya sekarang ni adalah:
*
*
*
*
excited, gembira (sbb dh hbh blaja), takut, nervous.........huhuu


adakah aku sudah bersedia tuk bekerja???
dlm beberapa hari ni terpikir..smlm pon kul 2 lbh bru tido duk borak smbil teman kak emy lipat baju..10 thn akan dtg kita cmne la ye...umu akin meningkat..pengalamn.yg penting nk membahagiakan mak n ayah aku...(kena pikir cre cmne)...
smlm abah kol..1/2jam lbh ckp..rindu abah a lots..rasenye dengar suara je x cukup...nk gak menatap wajahmu..huwaa~
so, merujuk kepada tajuk entry ni..hr tu dengar taklimat LI by EN Amir Khan....so nk kena cri tempat praktikal..aku dh decided nk wat kt kelantan je..tempat tanah air tercinta....sbb secara x lnsg dpt tlg Mak aku uruskan kantin sekolah...lupa lak nk cete..Alhamdulilah, rezeki Mak setelah beberapa thn asyik kena reject je permohonan tender kantin..so, thn ni rezeki utk Ma..walaupun penat..emmm...nnt nik anna akan tlg Ma ye..=).
so, kelengkapan tuk LI dh d uruskan..buku Log n dll..
 
buku log n borang penilaian.......



GET READY FOR PRAKTIKAL...chaiyok2x! .......hehehe
mcm la org lain sblm ni x praktikal..heheh..dulu mse diploma aku wat Latihan Mengajar sbb ambik pendidikan..ngaja kt POLISAS..mmg no experience dlm industri keje ni...tp xpe,aku dh bersedia hadapi apa saje yg akan berlaku..mencari pengalaman n ilmu itukn sentisa dtuntut... 



p/s : sediakn senjata tuk berperang........heheheh 

  

6 comments:

mimi's said...

yeah yeah..sama2 la kter ber praktikal awal bulan 5 nih :)

nik anna said...

okies bebeh...=)

Mr.GeeK said...

praktikel molek jagan nak menulor jew hua2

nik anna said...

mr.greek~nk wat sungguh la..=).x reti nk ngulor2 ni..hhehehe

b u k a n s e s i a p a said...

pergh..awai betul bli buku log..haha..akak dlu mmg las minit-minit-saat-terakhir bru beli..;)

zaza said...

Good luck.. akak dulu pun macam tu!!
Excited dan terfikir2 pasal kehidupan selepas belajar.

Fuh.. punya la susah nak dapat keja sesuai dengan TAHAP PENDIDIKAN kita tau!!..

Apa2pun, SABAR dulu dalam semua situasi ye..