Friday, January 8, 2010

SEPARUH JIWA KU PERGI...


Ehem..ehem..mcm tajuk lagu Anang after cerai ngn KD kan...rasenya bru je 2 minggu aku start kuliah tuk sem akhir ni...byk benda lagi yg akan berlaku..termasuk la tuk Projek thn akhir aku..hr tu dh strt wat sket2..skrg ni tahap kemalasan yang melampau..ape nk jd ni nik anna..!!...rase nye kan.."setiap hari adalah hari malas sedunia"...klo xde kelas bkn nk taip thesis ke...ape la...huhuu...TOLONG!..TOLONG!..nik anna BERUSAHA!!...

Tuk tajuk entry ni sebenarnya aku dh cukup rindu kt rumah ku...huwaa~..ingat pada adik bongsu aku, adik Athirah yg bru je msk sekolah rendah n anak saudara aku Jaja, yg mak aku jaga coz mak dia tgh kursus nursing kt Penang...sian dia...rsenye dh separuh jiwa ku kt rumah..setiap mlm aku kol umah..leh dengar suara dh terubat rindu sket..hmmm..RINDU kamu so much...=)



Jaja....rindunye...
cuti mid sem nnt bru ku ketemu kamu semua....cepat la cuti..hehehe..(mcm kanak2 riang je)...apa2 lah janji hati hepy kan..lalala..Rindu sama DIA juga yg nun jauh d Sabah..=(..
CINTA jarak jauh ni, byk benda kena berkorban...

"KEPERCAYAAN & kASIH SAYANG YANG SETIA tuk DIA...KERINDUAN & BERJAUHAN DUGAAN untuk CINTA KU...."