Sunday, April 25, 2010

I'M REALEASE!

realease tension satt~~
 
wlpon aku de lagi 1 paper final exam..tp kesempatan waktu yg de x juga di isi dgn study semata2 tp sempat aku g jalan2 dgn kwn2..
smlm 24 April 2010, Sabtu: mmg 1 kebusyan yg d buat2..hehe..
angkut barang2..g anta umah my cousin..byk gak brg aku selama degree ni even de peristiwa brg hilang a.k.a. kena curi mse duk hostel dulu...buku + brg tambahan lain aku de dlm 5 kotak..mak aihh..sempat aku kumpul harta balik kan..lalala...yg pakaian sume aku wat balik..kn nk tggl lme ni, until my konvo bln 10 ni..de yg kena ggt ngn tikus klo x wat blk..
ceria d pagi hr..ambik kete jom..
pg tu bgn solat subuh n then x tido dh..uruskn kete sewa yg tiba2 naik harga..nasib la..aku lak terdesak..so, nk x nk..terpksa la sewa gak..isi minyak ag..addoii..hbh duit aku..
mission on that day : anta brg umah kak Na, Beli tiket Bas, p mkn Roti bakar yg best kt Railway Station@Kluang, g Pantai Rengit mkn kerang n klo sempat sbnrnye nk p Tanjung Piai, Pontian..tu pon sbb tertgk de member aku nyer cete kt blog die..mcm best je..1 jm 1/2 je g Pontian..alang2 duk cni kn..kena la p sne..
 
 
 byk nye misi yg kena capai...emm..tp memandg kn mase sgt la cemburu..kelewatan sne sni..huhuu..bercerita ttg kekecewaanku ni...ambik kete dh lmbt, sbb tuan umah yg janji tu xde kt umah..bengang kn..aku ingat x jd dh nk p anta brg..lewat d situ..dh smpai umah Kak Na, d pelawa mkn tgh hr..sempat lak dia msk..kena mkn la..d paksa tau..hu3..dh lewat dh kt situ..p cri tket bas BP=KB..28 April 2010, Rabu, 8:00pm..(x sabar nk blk umah..yahoo)..


singgah kt BP Mall tuk solat Zohor...dlm sejarah ni, singgah tuk solat semata2..tu tndanye aku sedang sengkek ye..huhu..punye la ssh nk cri parking..hr minggu kn, ramai org..
blk umah..solat asar..ingt nk p Kluang dulu..mkn Roti Bakar..tp dgr cete member.biasa ptg dh ttp..hu3..alamak..cancel lak nk p sne..x de rezeki..
 
 
lps tu ktorg dicided g Pantai Rengit..mkn kerang...smpai sne..ramai btl org..dh rse dukacita bertmbh lg bila mne kerang hbh..aduss..so, order air je..n then utk mengubat ht yg x leh mkn kerang, ktorg g mkn kt Kedai Makan..pe ntah..tp mmg best n berbaloi2...TOMYAM CAMPUR + SIAKAP 3 RASA..Nyum3x..

jom..enjoy this photo ye..
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
















bergumbira d hr2 terakhir d sini...k la...study lu..rse cuak lak ni..hehhe..bnyak main kn...

salam sume..jumpe lg next entry..

4 comments:

tini said...

waa..jeles tul ngn dak awam.kiteorg ni tiggal 3 paper lg..huhu..dah angkut2 brg plk tu ea..besshnye..=)

Hanim Mahali said...

wah, ni mst kedai yg otw ke pantai tu...??? betoi ke tekaan ku... *still berfikir*

nik anna said...

tini~xpe la..tini duk lme sket sni...mnthu lps ni rindu plop..hehhe
..wat molek pekse tu..

nik anna said...

hanim~betul la hanim tmpt tu. mn ag ktorg nk p..smlm ana sewa kete nk g anta brg kt umah mak cik kt BP..ptg tu, alang2 sewa kete..g jln2 la pe lg..27/hb ni kte konvoi p tanjung piai nk x?jom..jom..=)..