Thursday, June 24, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU...=)




SALAM...addoi..busy bangat deh..pe cete la rakan2 blogger ku sume..hope sihat eh..x sbr nk hbhkn praktikal yg berbaki 2 minggu ni..cepatlah mse berlalu...=)..

lps ni nk kene piki cri keje ktne..dgr cete dr kak emy, my ex rumate dh dpt tawaran site engineer kt cherating..bln 7 ni terus g sne..tp dia msg aku bgtau dia dlm d lema nk trima ke x..alahai kak emy ni..rezeki dh dtg tergolek tu trime je la....betul x?...


k la, nk cete jap psl ke'busy' an aku pd minggu2 lps..mmg x smpt nk update blog..wedding day my brother..busy sgt..11hb Jun 2010 majlis umah p'puan, 14hb jun 2010..umah aku..


tgh tgk silat...wow..kepanasan sungguh pesilat2...



hantaran dari pihak lelaki kepada pihak perempuan.. ( design by abang sulung aku..)sgt kreatif..


byk ag pic nk kongsi...mmg x sangka dh dpt kakak ipar..sebaya lak tu ngn aku..so, nk xnk pggl kak la jugak..menghormati...

SEMOGA BERBAHAGIA KE HINGGA AKHIR HAYAT...amin..


pd kwn2 yg turut sama berkahwin..SORRY..aku x smpt pegi umah korang..pe2 pon doa ku kirimkn..selamat menempuh alam berumah tangga...aku turut gembira korang bahagia..

MYA n pasangannya...=)

FALINA n pasangannya...=)

DAYAH n pasangannya..=)

n yg turut berTUNANG..korang x lame dh tu..jgn lupa jemput aku..=0..lalala


p/s : nnt nk upload gmbr byk2 ag...lalala=)