Saturday, January 29, 2011

ENGINEER KAH AKU???

Seriously..aku rse x brape rse engineer pon aku neh..tp ntah nape tercampak gak dlm kerjaya ini..mmg x yakin even dh bertahun blja civil engineering..haiyaa~~..ini adalah sbb tiada keyakinan dalam diri yer..huk3..

Rutin harian aku..pagi2 after subuh g Kantin sekolah..tlg mak aku berniaga jap..kul 8.40am bru aku gerak g ofis...kdg2 memang penat..wat 2 keje dlm 1 hari..cian gak kt mak aku..kekurangan kakitgn katenye..mnthu hjg bulan dpt elaun..kang dh untung aku dpt 2 gaji 1 bulan..hihi..ngn mak sndiri nk 'mengepow'..haha..

k la, utk seminggu keje ni just view drawing..aku kena handle projek kt sek keb pangkal kalong..caiyok2 nik anna..kena kuat!!!...bos agak baik..tp xthu la sebulan dua lg..hu3..

pe2 pon cri pengalaman dulu...first time keje..so, aku dgn gigihnye ke KWSP...caruman utk hr tua..chewahh~..muda lagi k...



dipermudahkan urusan..alhamdulilah..





@ofis....











@site ofis



byk perkara nk kena blaja n timba pengalaman...BERUSAHA!!..