Saturday, January 29, 2011

TANDA BOS SAYA PRIHATIN & BAIK HATI...

Pe yang nk aku share ni ekk..ok2..sebenarnye x smpai seminggu keje aku dh mintak cuti..opss..boleh ke??tp bos aku approve..tenkiu2x..mse aku nk mtk ct, cm biasa isi form ct..ph2 bg je kt secretary..tp dia pon teragak2 nk tunjuk surat ct aku tuh pd bos tuk approval..so, nk xnk..aku mntk sndiri..berani nyee..tp sbb terdesak nk cuti kn...alhmdulilah..ct d luluskan w/pon bru seminggu bekerja.~~

wad kanak2..sian diorg ni..kecik2 lg dugaan lebey..huk3

adik Yah..peace!..time ni  bru nk g msk kn dlm blk bedah~~

korang nk thu nape aku terdesak sgt mintak ct, sbb adik bongsu aku nk d operate @ HUSM kubang kerian..psl jantung berlubang..mse thu dia dpt jantung berlubang tu mse dia kecik lg, ingat Doc bg mse smpai 7 thn..tp lubang2 itu amat degil x tertutup jgk...hu3..so, plhan yg ade hanya lah operation tuk ttp jantung yg berlubang..bunyi cam ngeri kan..hu3..ye la adik aku tu bru 7 thn..adik aku operate pd 10hb Jan 2011..

so, dgn mak aku kena handle kt kantin lg...aku la kena bermlm d wad..alhamdulilah..skrg dia dh sihat pon..=)..tp 7hb Feb 2011 kena g X-ray..tgk balk jantung yg telah ditutup lubang tu dh sempurna tertutup lum..hu3..ph2 mse tgh tgk jantung dia, Doc dpt kesan..buah pinggang dia lak cam tersumbat..alahai..kena temujanji jumpe pakar buah pinggang lak..dugaan tuk family aku..redha..Dugaan=ALLAH sayang lebih...!mcm2 dugaan mu dik..

                                                 muka penat~~time ni dh leh kuar wad..esok keje..hu3

Sabda Nabi Muhammad S.A.W:

"Katakanlah Dia ALLAH yang Maha Esa, ALLAH tempat meminta segala sesuatu, (ALLAH) tidak beranak dan tidak diperanakkan Dan tidak ada sesuatu yang SETARA dengan DIA Yang Esa"
(Surah Al Ikhlas 1-4)