Sunday, February 20, 2011

FIRST TIME!

Salam u ouls~..

how are u today??..skrg musim demam, batuk n selsema kn..

oke2..xnk bebel psl ni..pe yg aku nk cete ni..aku x nk pernh nk order brg secara online..bkn x berani tp mse xde nk g bank in..kan dh jd satu keje..tp hr tu tgk blouse yg cantik kt FB..yg aku suke warna merahnye....so, lps berkira2..de 2,3 blouse yg aku nak sbb fikir, xkn nk bank in duit RM45 ringgit je..klo 2,3 helai..de la dlm seratus lebey..*belanje duit gaji utk kepuasan sendiri*..tp..2lg blouse dh hbh stock..nyesal x comfirm awl2..addehh~

so, plh2 nyer pilih blouse lain..xde lak yg berkenan..so, nk x nk kena la order 1 je la..

alang2 keluar ofis sbb aku ade task..nk kena cri supplier mozek segera utk projek company..
tp cuaca hr tu mmg panas gilak..nsb baik..bank de parking..rezeki aku mybe..

tp de perkara kelakar kt bank..mmg x jangka pon...ok2..aku dgn kepanasan neh msk bank, ambik form bank in..ph2 x isi form lg terus g kaunter ambik nombor..hbh kena marah ngn dek jg kaunter..isi dulu form, nk msk duit RM5 pon kena isi dulu..mak aihh..malu lak aku..

dh2 lps isi form siap2, beratur ambik nombor..kang dh jd keje 2 kali.pe la amoi(kerani kaunter nombor) ni..ni dialog ngn die:

amoi: mintak form, dh siap isi?
aku: dh.
amoi: awk, hutang ngn die ek..RM45 je ni..
aku: *senyum*..(dlm ht kelakar je amoi ni..)..beli online d katakan berhutang~

serik ke lps ni nk beli on9..hi3..x jgk..klo de kesempatan mse..leh jd hobi ni..addehh..~copakk la ckup bln.

ni blouse yg aku order:


@ butik E-Shoppe Station

hr ni 20hb February, blouse tu dh selamat smpai kt tgn aku..tenkiu kak Masrina..express la..mmg jg ht pelanggan..=)


aku bank in khamis...delivery Ahad..;)