Wednesday, February 23, 2011

HARI yang menghuru harakan dlm hidup aku..addehh~

Salam..

smlm 22 02 2011,  adalah hari huru hara sedunia utk dunia aku je la..hu3..

letih x hlg lg nehh..mak aii, smlm nyer cete..hr ni letih ag kerrr..*melampau*..hik3..

muka tetap tenyunm~~weehaa...=)

smlm juga aku telah membuat keputusan yg besar seorg diri...*u make ur own decision, ok..esok pagi sy kuarkan cek- Datuk ask me*...so aku wat la kptsnnye..


HASILNYE..


smlm bos HANGIN ngn aku sbb keputusan ni dibuat tnpa minta pengesahan dr dia..hadiahnye....suprise~~~~~ aku kena MARAH...hu3..gini la nsb jadi kuli ni..mybe bos  lupa pe yg dia ckp kt aku hr seblm tu..alasan dia bg, "bila melibatkan wang yang besar, jgn memandai2 wat keputusan tnpa rujuk sy..."..sy yg berhak buat keputusan berdasarkan penerangan dari awk..so, dia mmg nk kena dgr gak suggestion supplier yg berhak dr aku gak...tett~~


yer..aku thu aku salah..TAPI...sbb brg yg nk d order tuh kena cepat smpai sbb nk guna d tapak projek...yg bos satu hal lak, brg nk cepat smpai...kptsan ble nk wat..dahtu plak, die memanjang xde kt ofis..cmne aku nk mntk kelulusan die..*bengang*..xthu la dia dgr x penjelasan aku tuh..(@_____@)..

tgh hr bru settle, cek RM64, 525.00 berjy aku bwk ke kedai supplier..besar kn amount tuh..hohoooho..harga utk bayar mozek..utk 2 bgunan sekolah, 1 kantin..byk x kwn2...****( QS yg kira n  first day lapor diri pd 20hb Feb 2011, aku dh pksa die kira jumlah tiles..sbb bos x percy dgn jumlah mozek yg aku kira...byk ktenye..huk3...tp esoknye 21hb Feb 2011, QS tu dh resign..hahaha..kelakar ase...)..sbb aku kerr???..oppss..(^__________^)

ok2..yg terrible on that day..aku drive ke bandar Kota Bharu ke kedai supplier yg tersedia jem..addoii..

SHENION HOME DISCOVERY SDN. BHD...(de sape2 thu x??)

gilakk terlajak jln....hbh aku pusing..jln sehala..klo dh terlajak..nahas la jwb nye..dugaan sungguh..


dh settle..sume..tiba2 teringat nk renew greed card CIDB..alang2 dh smpai KB ni..i.m LOST..hu3..tnye2 org..akhirnye smpai gak..staf kt c2 terlebih 'friendly mybe'..gelak3..borak kuat2..geram gak aku tgk.. huh~..yg sorng tu tgh sarat..kan terberanak kt c2..alahai~..mmg totally bising...tension aku..dh settle..cepat2 blah...


TARRA~~.kad baru sy..yg lme x smpt nk snap pic..


huru hara pd belah ptg lak..settle keje...aku kena g ambik kakak ipar aku lak..abang aku ade hal plakks..dh2 mak aku kem suh beli brg kt pasaraya NIRWANA, kubang kerian utk kegunaan d kantin..habih 360 drjah aku pusing bndar Kota Bharu hari ini..sekian...

yg paling terrible, mse aku dh smpai tempat keje akak ipar aku tuh..bru je nk kol nk bgtau aku dh tunggu kt bwh ni..ph2 bce mssg dr abang aku..aku yg duk penin2, panas ni terslh phm lak..aku ingatkn die bwk akak ipar aku g sekali ke Pasir Puteh..upenye die nk maklum kn aku, dia g Pasir Puteh..addoii..mse tu kn, aku dh pecut kuar dr c2..huhuu~

sggh dugaan...mmg nazak gak nk pusing semula..phm2 je la wktu tu byk giler kete..sume berkejar2 nk blk umah..tp alhamdulilah....sume selamat...big claps 4 me..yihuuu~

sian kak ipar yang tgh 'sarat' menunggu dlm kete..x larat ktenye..hu3..aku settlekn beli brg2 kantin..

smpai umah sudah hmpir kul7pm...smlm pon wktu cmni gak..sbb g  shopping barang2 baby ngn akak ipar..x sangka, 2 hari berturut2 g NIRWANA..addehh~penat..

smlm kul12tgh mlm..bru blk dr Kantin sekolah..mlm shif pembantu tukang masak mak aku..addehh..x sempt nk rehat..bgn pg2..kul6.30am dh gerak  g kantin..tlg mak aku bisnes jap..,kul9am..dh msk ofis..keje..blh bertahan lagi nie..even mata cam PANDA BEAR dh..lebam..hu3..