Tuesday, March 22, 2011

NO REST OK...=P

Salam uols~

nk update blog jgk even xde idea...hahha..=p

busy kerja..tp 2,3 hari ni bos de kerja 'luar'..so, rileks la sket aku....rileks kerr??oopss..

hidup MESTI cool..seriously klo ikut perasaan ngn kijo byk..mau pengsan aku..=(

smlm blk dr ofis kul7pm..de kerr org wat keje g2..hohhohoo..klo d bayar OT ok la jgk.nsb la badan keje ngn company 'kedekut'....no komen..mlm tu jgk aku tido terbungkam x sedar diri, yg plg buruk perangai tido ngn towel kt atas kepala sbb rmbut basah lg lps mndi..hu3..x g tlg mak kt kantin..alahai..sian mak wat keje sorang2..sori la my mum....sedar2 kul12am..bgn solat isyak, tido blk...memang letih gilak rse..tambah lak pagi tu rush ke JKR n g site Pangkal Kalong..


stp khamis, payment akan di buat.....penuh meja..


keje x settle lg..byk nk kena deal ngn suplier n subcon...

aku seorang perempuan yg bekerja dengan sekeliling lelaki..addoii...caiyok...nyesal ke ambik bidang ini..hu3..x dpt nk komen....berusaha Nik Anna!!!

saje nk share pic neh..


Kuat ke aku neh???

ambik berkat~~ 


x pernah tgk tiket perlawanan bola sepak..kte je minat bola..hahaha..

Model sudi mempamerkan tiket bola..time kaseh...=p..hihii


hari ni lupa nk bwk hset....tenang je jiwa aku neh...padan muka sape yg contact ag..mls nk blk g ambik..hahah..bajet org penting sgt nk ade org kol...

k la, chow dulu..nk g JKR...anta borang mock up..zasssss~~

e.n.t.r.y.  BOSAN...