Wednesday, April 6, 2011

1 APRIL 2011-HEPY ANNIVERSARY KE 4

Salam sume..sori x sempat nk update blog..gila2 kerja nye aku neh..bajett~peace!

rindu pd blog terabai neh..hu3..hr ni dh 06 04 2011..bru nk update..lalala

sje nk share hari penting bln 4..1 april 2011..hr anniversary ke 4 perkenalan aku ngn Die..wah lme dh upenya berkawan neh..mcm2 dh lalui..alhamdulilah jodoh msh pjg...aminn...




cinta dan hatiku hanyalah satu dan yang satu itu ku serahkan padamu..phewwitt~


1 April 2011,hari Jumaat jgak diadakan majlis cukur jambul anak sedara baru aku..Nia..

alamak..pic xsempat nk transfer...nnt kita cete lg k..=)

hadiah anniversary..tarra..dpt phone E72..ph2 aku nyer sony..mmg nk kena throw away...gerammnyee...tahu2 je nk rosak time dpt phone bru..hu3..bru 3 thn guna..lps ni mmg xleh percaya pd sony..sori*klo de yg tersinggung apa yg aku bgtau neh..tp seriously, itu yg aku alami~*

Tenkiu3..so much..sayang lebih3 la kt kamu..=)