Wednesday, April 20, 2011

BUKAN yang TERBAIKK..

Salam sume~~..

hidup aku cam x terurus je..berkejar sne, berkejar sni..PARAH~..hu3

xthu nk mula mne?dhtu plak xde idea even mcm2 berlaku dlm hidup yg kelam kabut ni..addoi..

DIA ngn masalah dia..aku ngn dugaan aku..tp yg pasti ALLAH xkan menduga pada hambaNYA perkara yang tidak mampu hambaNYA harungi..mudah2han...aku dan Dia kuat untuk harungi sume ini..aikk..pe yg aku merepek ni, cam gaduh lak eh...hahaha..jgn slh anggap sume..
sje je aku nie..curi2 mse update..

mlm td...aku tido mati daa..x g tlg mak aku masak kt kantin...sebagai gantian waktu keje, pagi2 td after subuh je..solat ku.6.10am aku dh terpacak d kantin..pekerja2 mak aku pon belum sampai....aku lah pekerja contoh..cesss~..melalut* lak..ngeh3..

ok2..utk entry kali ni nk cete sket, pd yg tersedia maklum..pengurus projek sudah berhenti utk menyambung pengajiannya..skrg ni aku yg kena pikul tanggungjawab jwtn tu..tp dlm ertti yg lain, QS juga aku buat..n then..yg plg x best bila keje byk, mula la de yg x lengkap..tu belum msk berurusan dengan JKR..g bank as ofis boy...hu3..aku ni bukan yg terbaik..tp aku berusaha utk jd yang terbaik..aminn..moga bos naikkn sket gaji aku..amin...hi3..berapa kali byk amin daa..

perkara yg sempat d buat even kerja bertimbun..mkn la apa lagi..hi3



LOKASI: RESTORAN KRAFTANGAN, KOTA BHARU

 mkn after berpusing tawaf 7kali sbb nk cri parking d bangunan MARA..hu3..alang2 smpai KB neh, kitaorg g mkn kt restoran neh..ramai gilak org..hu3..harga berpatutan..kome2 sume d jemput dtg sni..mmg berbaloi2...=)



sje nk share pic ni..bwk anak sedara ngn adik bongsu g mkn kt KFC..hari jumaat kul3.30pm...sian bdk2 ni terabai ase..sori..



Adik yah aka adik bongsu aku aka mok su..sgt bertuah dpt memiliki kamu..amin..alhamdulilah..