Tuesday, April 26, 2011

NIK ANNA mahu NIK dan ANNA...kan best??=)

Salam ouls~

thnks so much pd yg sudi singgah kt blog neh..byk lg nk kena blaja..bila la nk ade mse nk tukaq header neh..blogger lain, thn baru..tukar baru..aku lak..dulu, kini sama je la..huk3


mata lebam..mcm sakit je aku nek..hu3

sbnr byk kerja x settle...smlm aku cuti..saje nk release tension..tp rse cam x cuti je rse..
ambik shif keje kt kantin mak aku...hu3..ph2 run pegi ambik mozek utk umah baru aku...mmg penat giler..blk umah terus terbungkam tido....hahaha..nnt nk wat entry psl umah baru aku...lalala.

ok3...nk bgtau bende lain sbnarnye...

hr ni msk ofis..mmg agak stress..keje mmg xthu nk start yg mn satu..so, aku ambik mse satt update blog..hahaha..apa pnyer pekerja..bos lak x msk2 ofis..byk bende nk kena settle..td pon bru ph g JKR..settlekn D.O.A perabot pasir tumboh n Piling rekod

kan best..klo nik anna ni de dua..nik + anna...nik, awk settlekn P.O utk order singki,mangkuk tandas utk 2 bangunan lg,yang kantin dh order hr tu...anna, awak tlg calculate balik sebutharga utk cermin, sliding window utk Rekabina,dh buat hr tu..just double check!...nik, akaun penamat Local Engineering tlg re'check' blk..then email blk ke En. Azman caluk..anna, barang2 utk kegunaan projek SKPK, dh kena order tu...make sure, harga simen hitam yg kite biasa ambik,kayu meting,siling 4x4,dll....


alahai...keje tetap keje...nk jgk aku sendiri settlekan..kwn2 tlg aku meh...xde mood nk wat kijo...hu3..


p/s: upenye aku ni byk kijo nk kena wat..perut lak laporr..hu3..