Saturday, June 11, 2011

My E-day 09062011...love u Cinta Hati..

Salam...hai2..ceria2 kn hidup anda..lalala
hepy nye rase hati ku..ahaks...gedikk lebih lak hr ni..
mesti korang duk tunggu entry ni kan..padahal xde pon org nk ambik thu..hahaha
ok3..x kisah pon..nk cete step by step pd hr pertunangan aku ngn dia..

09-06-2011
Cuti mmg last minute d luluskan..nsb baik bos de pertimbangan..time kaseh bos..
2 hari cuti, so, ambik la mse utk wat preparation...
ingat x lg, aku bgtau pelamin abang aku sendiri nk design..so, hasilnya sgt mengagumkan...
tq3..abang mmg terbaekk la..!!..
byk last minute punye keje, smpai x tido abang n pembantunye a.k.a adik aku..duk wat pelamin..sgt3 berkerja keras..gubahan hantaran abang aku buat after subuh..aku lak kul3am bru tido..alahai~..
ni bru tunang, klo khwn..mau x tido 2 hari..hahaha..
nk cete, psl nk beli tudung..mmg sejarah yg aku akan ingat smpai ble2..ssh btl nk cri yg warna tarqouise...hbh kedai pegi..jumpe dh fareeda nyer tp kaler agak terang sket dr baju..sbb agak mahal,aku piki cri tempat lain dlu..g wakaf che yeh..jumpe..x berkenan..demand~!..padan muka..
g KB MALL, jumpe n berkenan tp labuh sgt la plakkss..hu3..
nk xnk, g blk kt stokis fareeda, tudung tu dh ada org booked~\!..tidakkk..
 kira xde rezeki la..last sekali, beli gak tudung kt wakat che yeh..Humaira scarf..ok la, dr nk kena pakai tudung bawal..huk3..

bj tempah jahit..n manik deko by abang aku yg sangat kreatif buat..cantikk..ramai yang puji..suke2..grand gitu..lalala
thema dr dia biru muda..aku lak warna pink..serasi kn..lalala..
Pelamin indah deko by abang sy..sgt la pro..=)
 hantaran from me to him..pink

 sisa utk yg dtg..

 Pengalaman...kena bersalam sume rombongan yg datang..yee..sy sgt peramah..=)


mok wo a.k.a bakal nenek sarungkan cincin bertunang..i like it~!!
 
 my Abah sarungkan cincin utk bakal future husband..=)

 kamera byk sgt..x thu nk fokus mn satu..ni yg rugi klo xde kamera man..tp mhlnye la..lari budget!

bakal my new sibling..=)


Alhamdulilah..sume berjalan lancar..even rumah baru ni masih lagi belum siap 100%..
doakan everthing smooth..yg bahagia smpai akhir hayat..amin..
kepada dia~time kaseh sudi menerima cinta sy..saya sayang kamu selama2 nya..amin..cepat2 la kita disatukan..

2 comments:

Arinah said...

TAHNIAH buat Anna & Cinta hati...moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...cepat2 naik pelamin...bawa Cinta hati balik semenanjung...hehehe

Si Pemburu Bintang said...

tahniah... semoga berbahagia...