Tuesday, June 21, 2011

UJIAN KECIL DARI NYA..

sALAM...
 
Huk..huk..berhabuk sehh..sori..lme tinggal kan..sian..blog terabai..=p
lately sgt3 la busy..projek dh nk kena serah kan..kena la buat pemantauan lebih sket pd sub2 pekerja tapak..benda remeh pon ambik kira....alahai..
 
skrg..bdn x berapa sihat..battukk giler2 terukk..sebelum ni mmg susah nk dpt batuk seingat aku tgk kad mse g klinik tarikh akhir dtg klinik thn 2009..wow lama kn aku x d timpa penyakit..alhamdulilah..
bak kata cinta hati ku.."sakit kan penghapus dosa kecil"...mudah-mudahan kan..insyaALLAH..
 
 
tp mse battuk mmg x ingat dunia la..lg2 klo duk tempat ramai org..addoi..malu giler dan mmg xleh nk cover2 dh..nasib la..hu3..
nenek aku bgtau smlm...batuk bertalu2,bersambung2 ni pelik betul..mcm nk termuntah,mata nk terkeluar,muka x soh nk ckp la mmg merah..dh2 plak perut for sure kembung msk angin n kekerasan...addoi..mmg dugaan la..
 
nenek tnya ada minum air sape2 bg x?mkn ke?...seingat aku xde lak...hu3..takut terkena org nk buat jahat je...alamakk..de ke mcm tu?ooppss.. mintak jauh la..hu3...
 
 
nk kembali sihat..hu3...otak penat..bdn penat..addoi..
 
p/s : doakan aku cepat sembuh ye kawan2..hu3..sakitnye tekak sampai suara dh jd superstar rock..hahaha..(dang lagi)..hi3