Monday, August 1, 2011

ALHAMDULILAH..RAMADHAN DATANG LAGI..

Alhamdulilah..syukur..

selamat menjalani ibadah puasa kawan2 blogger sume..

hari 1 ramadhan = 1 ogos....puasa pertama hari camne?ok?sabar3..ALLAH menguji keimanan kita..=)..


Ramadhan pertama dalam hidup sebagai seorang pekerja..cmne la agaknye ye..hi3..
Kenangan Ramadhan mse tahun akhir degree....masih segar dalam ingatan aku...berjalan kaki ke pusat RECESS...sbb nk siapkan analisis data d makmal..P.E.N.A.T...mmg agak jauh..tp alhamdulilah..aku mampu laluinya dengan tabah..chewahh~

emo lak..pagi2..tp mse tu kan mmg sedih giler...aku rse cam xde kawan je..padahal diorg de je motor,leh tumpang..tp..jadual kerja n hidup masing2 kan berbeza..ada gak smpai menitis air mata aku ble de org kampung tegur..jalan jauh dgn panas mentari ag..nk wat cmne..redha je la..hik3..

kenangan sungguh..berterawih ramai2 ngn geng2 budak umah di surau dekat umah sewa...best!...sbb ada air cond..solat terawih mn2 pon boleh,janji ikhlas~..amin..




MEH nk share sket..sambutan ramadhan aku smpai skrg..=p


dr lahir sampai 2002 - Ramdhan kt umah..
2003 - Ramadhan kat Asrama Sek Teknik Pasir Mas
2004 - 2010 - Ramadhan kat UTHM,Batu Pahat
2011-Ramadhan kt umah balik..yihuuu..=)


Lamenye duk johor...tp situ mmg tempat blaja yg best..insyaALLAH..smbg blaja kt sne jgk..i wish...=)



 p/s: tahan ke nk g site ni....ok..sy kuat!!caiyok nik anna!

2 comments:

Si Pemburu Bintang said...

Selamat Berpuasa...

nik anna said...

Si pemburu bintang~SELAMAT BERPUASA UTK KAMU JGK..=)