Wednesday, August 3, 2011

cerita ramadhan saya..!

Salam ramadhan..hari hr ni ke 3 kita puasa kan..alhamdulilah..

curi masa jap update blog..=)..sementara staf2 lain x datang lg..hi3..bos pon x msk ag nih..
lalala...smbil2 cari mood...kerja cam biasa,rasenya berpuasa sebagai seorang pekerja xde la teruk sgt..lagipon aku dh biasa kerja tolong mak aku buat kueh n jual kt bazar ramadhan...

wktu opis hour aku sekarang ni de berubah sket dtg keje kul 8.00am - 4.00pm..jumaat,sabtu cuti..biasa kul 9am - 5pm,sabtu keje 9am - 1pm..yihuuu...sempat la tlg mak berniaga ptg tu..

GIGIH  x aku cari duit..hahaha


x sempat nk snap pic kueh2 yg mak aku buat..sedih gak xdpt nk tlg mak ramdhan kali ni..tp xpe,adik aku g sedang bercuti semester ada kt umah..dia la yg tlg..nnt nk ambik pic kt bazar..n kueh yang mak buat....nnt kan next entry!..=p.

aku pon terror dh buat kueh/segala mcm puding n agar2..lalala..okeh..terlebeyy sudah..angkat bakul sndiri...mak dh perturunkan ilmu dia..aku kan anak sulung perempuan..ahaks..

pagi2 td mse sahur..xrse tekak dpt telan nasi..so,minum air suam ngn kurma saje..ikut sunnah..ehee~..

 @opis...mood ke laut~..puasa kang..hahaha

keje di site agak slow..agak2nya korang thu x knp???
kena la piki sndiri,ble melibatkan D.U.I.T..????=/

ble nk siap projek ni..addoii..

hr ni nk kena prepare meeting ngn bos..sediakan claim pertama rumah 3 tingkat..ph2 payment supplier....addoiii..ok..sy chow dlu..mood keje dh dtg..