Wednesday, August 24, 2011

DH nk RAYA..

Salam..
sekejap je masa berlalu ye..Ramadhan akan meninggalkan kita...
kemeriahan raya plak yg terasa..
 
Raya thn ni, xde la nk meriah lebih2..sederhana je..
bj raya pon pakai je la yg mn ada sbb klo x ry pon, aku ada je bj bru..;)
 
raya thn ni gak,Raya ke 5 aku dan dia bersama..
alhamdulilah..=)
 
 
raya 2 thn lps..raya aidiladha.~~
 
tp dia jauh nung di sana..seberang laut..huhuu

checklist utk raya tahun ni:
 
i. Duit raya------------->DONE!
ii. Baju raya---------------->DONE!
iii. Kueh raya-------------->DONE!(kueh tunjuk..lalalala)
iv. Kasut raya------------------->x beres lg..x sempat nk shopping..=(..
 
esok nk ry, hr ni aku keje lg..huwaaa~..naseb baek, tempat keje dgn umah aku dekat..klo duk perantauan..mau aku ambik MC..hi3..

p/s: x sabar nk tunggu dia blk..=)

ok..nk share pic..kueh yg mak aku jual kt bazar~

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 agar2 buih...;)..canteek..


 Puding marble..


 Agar2 tembikai..

 
 Aneka puding dan agar2..


 Wajik@nasi manis..

 
 Puding gula hangus...paling laris..;)

 
Onde2..atau buah melaka..

 
 Nekbat..(kueh org kelantan ni)..sgt manis..opps~


Akok dan juga agar2 santan..
 
sori..klo de yang terliur tgk kueh mueh ni....kueh ni sume mak wat sndiri+pembantu my sis..dlu aku yg buat tp sbb dh bekerja skrg kn..xde mse utk itu..klo de yg nk rse kueh2 ni sume..dtg gerai kita..kite belanja ok..=)..
 
 
 
 

p/s:..lambat la plak nk hr jumaat ni...=p...=/