Sunday, September 11, 2011

bes ke jadi anak tokey kantin??...=p


*
*
*

okey..straight to point...korang rse best ke jd anak tokey kantin ni??emmm..

bg aku de pro n kontra...penat tu mmg la..tolong mak sndiri..klo bukan kita yg tolong sapa lg..cuma penat+xde rehat extra la..
layann pic jom...(bajet de yg hingin)..ololoo..



pagi2 sebelum g keje..mmg sempat 'gotel' kueh...kdg2 cikgu masuk dlm kantin..x keje ke?? de ke soalan tu d tnya..

roti goreng, mini burger ngn donut "pulas"+ roti sardin...nyum3...
lps ni,klo khwn..xyah ssh beli kt luar..wat je sndiri..klo rajin lerr..ehee~
pic ni aku ambik mse cuti hr tu hr tu...aku x keje la..tp sek dh bukak...=)..


mmg penat..tp ble time hbh rehat..kira2 duit..berkepuk2 duit..hahaha..mcm byk sgt je kn..kah3...

bg aku bes ke x bes jd anak tokey ni..mmg duit senang nk dpt..tp memandangkn aku dh ade jwatan tetap..xde lak aku ambik/makan gaji ngn mak aku...baguss..gud gurl!!.tahun depan de rezeki mak jd penender kantin ag..yahuuu...=)

mlm lak..mesti duk kantin smpai tgh mlm..bukan senang nk cri duit beb..betul...setuju!!



p/s: klo terpaksa melepaskan jawatn yg aku pegang skrg..thn depan aku akan jd staf mak yg terbaik..hahaha..pd budak2 sekolah..jgn nk panggil aku mak cik..okeh!!..=p