Wednesday, October 19, 2011

bukan BALA pon yang datang..

Salam ouls~

musim hujan sekarang ni..dh la Thailand banjir..*mak mengeluh sbb banjir : brg2 basah,sayur mayur jadi mahal....pe kaitan ntah ngn entry aku ni..abaikan~..

seminggu lepas..kelantan hujan belah petang..so, pekerja-pekerja tapak dh mula risau klo2 hujan belah pagi lak..mmg nk kena order bahan binaan cepattt~


tp mslhnye pulus ngak ada..sadisss~

now..


minggu ni mmg hujan belah pagi...so, tapak projek xde org msk wat kijo..aduss..
rse dihempak dgn batu besar yg mmg aku xleh nk elakk..rugi kan wat schedule segala bagai..tp hampehh~..aik..luahan perasaan ag..hu3..aku bukan nk salahkan hukum Alam.

HUJAN tu kan rahmat..alhamdulilah....klo bukan sbb hujan pon keje mmg xjalan....;(

ok2..tinggal kn dulu perkara di atas..aku mmg emo sket sl keje..rse cam x guna je jd engineer..fail!
 
dhtu plak, skrg ni aku kejenye duk ulang alik g JKR..uruskan E.O.T n D.O.A.. Technician yg in charge  projek ni cuti after msuk wad..terkongtang kanting sesekor aku kt JKR..huh~..malehh bettoii...keje cam ok,gaji ok..tp XDE MASA DEPAN..huwaa~..


semenjak pegang jwtn engineer ni..mmg aku la person in charge utk supplier, subcon bagai..dan yg paling pasti urusan di JKR mmg aku yg kena hadapp..hadiri meeting n present apatah lg..amik ko..gila keje..=p

so, yg paling x tahan..de supplier cina ni..alahaii..dtg opis duk kempen bagai suh ambik brg ngn dia..seminggu tu mesti 2kali dtg opis..hohoo..malas betul nk layan..dh2 plak siap nk belanja aku makan..*cam nk lobi aku je...hahaha..mcm penting sgt je aku neh..hahahha..
bukan bala pon...tp mmg aku x suke!

nik anna..caiyok2!...bagaimana ssh sekali pong..projek ni mesti siap di tangan terakhir engineer ni!..never give up!

p/s : dua orang engineer sebelum ni yg handle projek ni..tp diorg sume dh berhenti..hu3..org tinggal tahik kt aku wehh~

2 comments:

Niena Muhammad said...

tadi hujan, ada yg mengeluh.. bila la hujan ni nk berenti, apa la hujan ni..nk balik pn takleh

nik anna said...

hujan lg pg ni..ingatkan panas smpai ke ptg..rahmat ALLAH..x baek mengeluh..peace!