Thursday, December 22, 2011

MERINDU untuk 1000 tahun?

Tajuk entry x leh blah..hahah..

....tp agak mustahil kalo nk merindu 1000 tahun...umu manusia normal xde sampai 1000 tahun hidup, yg sampai 100 tahun pon 1 dalam sejuta..rite?...x benarr la kn..tp realiti yang aku nk share adalah rindu aku ni xkan berhenti untuk dia...tu je main point nye..*jgn ada yang termuntah sudah...hahah

seriously...sejak bertunang ni...walaupon kadang2 ada jugakk sentapp x tentu pasal..psl ape ntah..mood sesaje..sian dia..=(


tahun 2011 ni byk sket dugaan drpd tahun2 sblm ni..mungkin sbb dh bertunang...aku rse mmg jauh sgt dgn dia..ye la dia kt sabah aku kt cni..tp hampir 3 tahun dia duk kt sne,xde lak rse jauh sgt pon...lgpon skrg lbh baik keadaan tempat tinggal dia,line coverage pon ok..syukur..klo dlu terpaksa panjat tingkat umah bru leh dpt line..entah..hati ni kdg2 ssh nk di duga..apalah..


mujur la aku keje skrg ni,klo x keje ni..mngkin aku duk angau nk dia balas msg  n kol je kan..dh2 xde keje kan..kah3..sengal!

aku mahu dia segera bertukar ke semenanjung...bru kawin okies...boleh ke letak harapan tinggi g2??atau kena khwn dlu..berjauhan dlu...ooh noo! pe la yg aku merepek ni..


xdpt dipastikan..oke..cuti sekolah ni walapun xde la pjg tp sy gumbira kamu ada di sni..(semenanjung)...yeay...tp mse mmg cemburu kn kita..hu3..kamu dh nk pegi sne..isk..isk..T__T


JGN nk sentapp je k...oppss
Time kasyeh awk...=)



p/s: insyaALLAH..sy sentiasa doakan awk dipermudahkan urusan..amin...jgn nakal2..peace!