Wednesday, January 4, 2012

AWAL tahun di tahun baru..

Salam..bru de kesempatan post entry di tahun baru...busy!

kehidupan aku sudah kembali ke keadaan asal..pepagi bgn, siapkan adik ke sekolah..g kantin sekolah mak, bisnes, sempat 'gotel' kueh dll..mlm after isyak..tlg mak masak di kantin..=p..

hr ni hari ke 4..di tahun 2012 bulan 1..Yes..sy sedar upenye waktu mmg cepat sgt berlalu...sape agree?..pg td, slps anta adik ke sekolah..msk keje..Rushing ke JKR..alhamdulilah.. after beberapa pertemuan dgn pengarah dan juga penyediaan reason2 yg munasabah..Pengarah bg kelulusan.. sukacita projek delay yang sy jaga telah mendapat kelulusan sambung masa..sampai awal bulan 2..

TARGET AWAL TAHUN...moga ALLAH mudahkan rezeki urusan sy dengan keizinanNYA,moga sekolah ini dapat diserahkan kepada JKR akhir bulan 1 ni..amin3...kawan2 tlg aminkn sama..tenkiu..=)..

**********************************************************************************************************

okeh..nk cete sket..td mse nk g JKR...drive cam biasa,alone cam biasa dan secara kebetulan mse nk belok ke jalan besar..atau lebih tepat lagi,kawasan malang..*kete kena rempuhtepi...terserempak dgn kete p.cik yg langgar kete aku tuh..aiseh~..

P.cik tu nmpknye cam tunggu aku cepat2 blah dr situ.*wat x nampk aku lak..dh la xbyr kos repair..iskh..geram je...nk je berhenti tepi kete dia n then tnye mn duit...sy nk duit sekarang...kate nk byr..??..pembohong...addoii..TAPI rsenye xperlu kot aku wat camtu..klo dia  nk byr....dr hr tu lg dia byr..xkan nk mintak ganti rugi kena jd 'pengemis"..x adil nye dunia ini!


Surat dari dalam lubuk hati aku :(


Dear P.cik yang langgar kete sy :

Minta P.cik segera insaf di atas penganiyaan yang telah p.cik lakukan pd sy..Tolong la jelaskan ganti rugi kerosakkn kete sy...plz..i beg u...moga ALLAH shj membalas segala jasa n pengorbanan P.cik..

 
Yang berharap,

...................




huwaaa~..perlu ke aku wat cmtu??

Okeh la..setakat ni saje dulu...emm..pd yg dh pernah uruskan majlis khwn sendiri/jd brides??..emm...wut the first step i must do??...need ur advise...sbb sy x thu nk start yg mn dlu..*duk berserabut dlm kepala sume benda..hu3..klo de idea..pls share...very appreciate it!..tqvm..








p/s : Bonus xde??sekian...