Wednesday, January 25, 2012

raya cina xde cuti...

Salam...
 huk3..bulan 1 dh nk hbh..cepat nye mse berlalu..

yes...hidup penuh kejutan n gila2..ok..sy x gila..tp hampir2 nk dapat sawan..sbb projek ni yg tinggal 3% lg x siap2...=(

due date dh makin hampir...dapat pembekal xleh nk toleransi..addoii..


ok2..kita tinggal dlu keje yg sgt serabut ni sbb..aku xde cuti raya cina...terbaekk!
so, hr ni mmg aku secara rasminya bekerja okies...jangan heran lak..hahaha..


cuti ni, incik tunang balik jugak..sesaje perabih duit utk tambang...hu3..

rindu**..tp apa kn daya aku lak x cuti...same je kn...*sigh*


cuti ni..kalut ributtt sket..sepupu sebaya khwn...de la AJK (ahli jong kalut)...
dengan kisah tragis adik aku yg duk penang,xdpt balik sbb terlepas tiket bas...jadi nk xnk aku kena jual balik la tiket yg nk g sne...


sadis...sadis..

pe2 pon...selamat menyambut tahun baru cina pada penganut agama buddha..bergembira, bertuah, bersemangat di tahun naga ok...


***tahun ni dapat 3 kotak limau dr tokey2 cina...toce...toce...toce..

pic x bermotip..sesaje..