Thursday, February 23, 2012

CARI GADUH..

Hari ni 23 02 2012,khamis..cabaran hari ni…

Kt site…cuaca panas satu hal…hati panas tmbh kn lg tahap suhu panas tuh..

Setelah arwah bos meninggal..huru hara jugak company ni..tp aku kuat kn semangat, jiwa, mental, fizikal nk lalui kehidupan aku neh..alang2 tunggu, tunggu la smpai projek serah..aku redha n rela stay sehingga everything settle..amin..

*kononnya saje nk cri pengalaman kerja…1 tahun 2 bulan jugak aku kerahkan keringat untuk berbakti kepada company ni..*ayat x leh tahann..kah3..bantai je la..

Di hari yang cerah dengan pancaran cahaya matahari yang terik…aku duk site...n

Ape ke pelik benarr demo2 ni(pekerja tapak) duk panggil aku BOS besar..ape kes kn..huk3..sindir ler tu..=p

Hr ni jugak rse kurang ajar jugop dgn pak cik2 pekerja ni..hr tu janji nk settle cecepat baki kerja..dh bg advance/belanja sket, x dtg2 jugak site siapkn keje..

Aku yg mmg tgh hot ni (sbb panas)..terus kol tnya…dia bgtau duk hospital..ok alasan boleh terima... tp yg paling bes dia leh tipu aku bgtau dh ada anta anak buah dtg siapkn keje..aku siap tanya anak buah dia tu duk siapkan baki keje kt mn..tetiba dia mengelabah Tanya aku duk mn??..nmpk sgt kn…tp sbnrnye dia x thu aku duk tapak..*xde pn pekerja dia….HANGINNN…

Apa lagi..terus sembur je la..warning sesiap..GERAM kn…SORRY la klo terkasaq bhasa, tugas aku kena pantau keje kt site…klo nmpk keje cam x brape nk berbekas je..siap la..x kira tua pada umu aku, muda pd aku ke..mmg klo salah..aku SEMBUR je....duit dh bg 2 hr lps..xkn xleh nk setup buruh kot..

Agak2 nye la..selain aku jadi engineer ni..pe lagi pekerjaan yang sesuai…guru disiplin ok x??ngaummmm..SIAPA tahu kn..hahaha…hbs la budak sek..=p.


Pe2 pon LIVE MUST GO ON..GO.GO.GO





p/s: Jangan selalu MARAH..nnt cepat tua…haktuihhh..~~~