Sunday, March 18, 2012

DEMAM dan Semangat yang dipinjamkan...

tarikh sebenar entry di peram : 14hb Mac 2012

Entry yg lepas duk terperap n terjeruk jd pekasam belum di post..dh buat entry baru lg..ooppss..nik anna tamak..


Ok2..nk share jugak..before tu..aku dh demam hampir 1 minggu..sbbnye kena bermalam di Wad jd ‘ibu’ kepada budak kecik aka anak sedara aku.…1 malam je xdpt tido..tp kesannya demam selsema la aku dpt..


Auchumm..*bersin lg….


Okeh..badan memang x larat n sgt2 letih..selama seminggu after siap solat magrib..aku dh lelap..ph2 bgn lak 2pagi..solat isyak…aku sebenarnya dh terlebih cuti..xleh nk cuti dh sbb cuti terhad utk 2 hari sebulan..


Bos baru dh masuk opis..Datin dh gantikn tempat Arwah bos..
Semoga bos wanita sgt memahami untuk pekerja wanita..=)).
.amin...


Projek yg aku jaga, kini status nya adalah seperti ‘telur di hujung tanduk’..kalo la kamu2 semua faham situasi yg aku hadapi ni kn bgs..leh share beban sket2 sorang..ahaa~.


Tentang semangat yang dipinjamkn tu cete sebenarnya..Datin telah mengambil jalan yg terbaik utk selamatkn projek ‘sakit’ ini serta menjaga nama baik syarikat sebelum tindakan d blacklist dr menyertai sebarang tender kerajaan..mn2 projek yg telah di terminate, mmg sukar utk mendapat tender dr kerajaan lg..-harap maklum-..



Cara yg Datin dan aku pon sgt bersetuju dengan keputusan Datin adalah melantik ‘KONTRAKTOR PENYELAMAT’..rse cam ada oksigen untuk kami bernafas..alhamdulilah..sbb ada lg pihak yang sanggup tolong syarikat kami yg tengah dalam krisis..SYUKUR YA ALLAH…



Even dunia aku makin kelam kabutt sebab nk layan kerenah-kerenah subcon serta supplier..sekarang ni dengan rescue kontraktor lak aku kena jaga di site..tp depe rescue ni byk dpt tolong aku..syarikat depe besar n pengalamn depe ni mantapp..leh tolong ajarkn sy juga..=))