Tuesday, January 14, 2014

SHAKLEE?MENGAPA menjadi pilihan?

1. Bagaimana saya jatuh cinta dengan Shaklee?

Cinta masih baru bila saya mengambil set menyusu pada Disember 2013.
Ketika itu anak saya baru berusia 4 bulan. alhamdulilah production susu sememangnya tiada masalah sejak anak saya lahir. Tetap meriah. Tujuan pengambilan suppliment tambahan ini adalah untuk memekatkan susu badan. Kekerapan anak menyusu seolah-olah tidak kenyang sedikit sebanyak membimbangkan saya.

alhamdulilah set menyusu bajet ini..gabungan ESP dan Alfalfa mencetuskan perasaan cinta saya untuk menjadi pengedar Shaklee yang SAH. anak kenyang dan waktu tidur pon lena.



saya ingin kongsikan perasaan 'cinta' menggunakan product Shaklee kepada semua ibu2 di luar sana..Mengapa tidak kita memilih untuk VITAMIN SEMULAJADI untuk kebaikan.

Sila klik SINI utk PILIHAN LENGKAP KOMBINASI SUPPLEMENT UTK IBU MENYUSU yang ditawarkan; dan saya akan bantu anda untuk membuat pilihan mengikut keperluan dan bajet. BEST SELLER!
SET LENGKAP KEPERLUAN IBU MENYUSU

2. Mengapa Shaklee?

Setelah merasai manfaat dari pengambilan set bajet menyusu dari Shaklee ini selain dari penghasilan susu yang semakin banyak, saya dapati berlaku banyak perubahan pada badan saya. Antara yang saya rasai:

  • Lebih bertenaga dan tidak mudah letih
  • Mood yang lebih baik dan tidak mudah stress
  • Berat badan kembali ke berat badan sebelum saya berkahwin
  • Tidak mudah jatuh sakit
  • Kulit wajah semakin cantik
Jawapan saya kepada soalan Mengapa Shaklee? ialah MENGAPA TIDAK? Setelah merasai manfaatnya, saya merasakan sudah tiba masanya untuk saya berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan lebih ramai orang di luar sana.

Terdapat pelbagai pilihan supplement utk ibu mengandung, ibu menyusu, mereka yg mementingkan kesihatan, kecantikan, berpantang, dsb.
  Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan konsultasi mengenai supplement yg bukan sahaja akan disesuaikan dgn keperluan tubuh anda, malahan juga bajet anda! Menarik kan! Hubungi saya SEGERA!