Thursday, February 20, 2014

GUSI BERDARAH..x selesa nya..

Masalah ini bukan nye baru..memang sejak zaman U lagi lps gosok gigi..kumur2..alahai..ada darah..walaupon ianya tidak menyakitkan dan tidak mendatangkan masalah yang besar..

TAPI..pada ku ianya sangat tidak selesa..kurang kalsium kah aku ini??..ermm..minum susu setiap hari sejak dari dulu..aku ni bukan kategori yang tidak suka susu..feberet susu tepung EVERYDAY..(**bukan nk promote..ehee)..tapi susu tepung ni kalo bancuh dengan air sejuk pon dia larut..tu yang sukee sangat bila malas nk panas kan air..=))



tapi lepas kawen pon masalah ini tak hilang...sayur-sayuran, ulam-ulaman sume aku bantai..tapi berdarah jgak gusi..kenape ye??..mungkin juga kadar penyerapan kalsium aku x effective.maksud nye ada tercicir sana sni..mse preggy pon gitu jgk..still gusi berdarah..

**************************************************************

kekesalan nye kenapa lambat aku di pertemukan dengan produk terhebat SHAKLEE ini..huhu..kalau dari dulu jumpe, kan bagus..xde la rendah diri sebab gusi berdarah ni bawa masalah lain juga..nafas berbau dll..



alhamdulilah bila makan Ostematrix sebelum tido telan 2 biji (dalam arahan kat botol 4 biji)..kadang2 aku telan 4 biji..pepagi esok, after gosok gigi..dh xde darah..bukan main suke lagi..tambahan lain, sakit2 urat, lenguh2 badan pon dah xde..sebab aku menyusu badan sepenuhnya..kadang2 anak 'bergayut'.lenguh jgk my belakang..ehee

kandungan kalsium dalam setiap pil ni sangat2 membantu aku mengatasi masalah ini..gembira nya..even susu setiap pagi x skip..xde masalah untuk ibu mengandung untuk ambil ostematrix..sangat2 disarankan..yang hamil pon boleh..

kawan-kawan yang mengalami masalah ini boleh ambik kalsium dalam bentuk pil..kalsium dari bahan semulajadi, bertindak secara effective ke atas badan anda..selamat...berkesan..dah la jimat..


kebaikan untuk dikongsi bersama



pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..
khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..



pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN
id                :1092200
phone/sms/whatsApp:013-5265534
fanpage : LIKE Vitamin4Life
Email : nikshahana@gmail.com

 
COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.ketereh