Wednesday, February 5, 2014

SET MENYUSU UNTUK SUSU YANG PEKAT DAN BANYAK

Susu merundum?risau x dapat berikan keperluan susu badan ikut demand baby?..Set menyusu dari SHAKLEE untuk para ibu yang ingin buat stok susu.

Saya sendiri seorang ibu yang mengamalkan set menyusu dari Shaklee..sebelum bersalin, saya memang risau susu badan ada ke x?cukup ke x?...walaupun agak lambat menggunakan SET MENYUSU Shaklee ini..alhamdulilah susu badan memang banyak..BONUS lagi susu bertambah PEKAT..

anak saya tidur lebih lena..sehingga 5 bulan kini..susu memang melimpah ruah..dari 2-3oz kini jadi 8oz untuk sekali pam...pernah sekali je pam..sebab anak dara saya xnak susu botol..demand nk direct je..nasib saya x keje..alhamdulilah.itu yang terbaik..

Nur Azwa Safrina susu ibu sepenuhnya
 SET BAJET MENYUSU bagi ibu yang dikurniakan susu badan yang banyak dan pengambilan suppliment basic ini untuk memekatkan lagi susu...saya kongsi kan tips saya masa mengandung dulu,pengambilan susu ibu setiap hari mungkin salah satu faktor susu badan banyak..
 SET BASIC
  • ALFALFA
  • ESP
KELEBIHANNYA GABUNGAN MILK BOOSTER YANG HEBAT INI.
  • Meransang pengeluaran susu badan
  • Memekatkan susu badan dan membuatkan bayi kenyang lebih lama
  • membekalkan tenaga
  • mencantikkan kulit mama n baby : bonus..suke!
  • memberikan kesihatan menyeluruh kepada mama n baby
  • menurunkan berat badan mama selepas bersalin..memang turun..suke!
 



bagi ibu2 yang bekerja patut ambik set lengkap penyusuan ini..simpanan stok susu amat diperlukan..


saya kongsi kan juga cara pengambilan Vitamin untuk banyakkan susu ibu ini..

Sebelum sarapan- ESP 1 sudu dibancuh bersama air suam/ sejuk - 2 kali sehari..

Selepas sarapan- Vitamin B complex, Vita C, Vitalea

Selepas sesi mengepam- Alfalfa Complex 2 biji

Sebelum tidur - Ostematrix 2-4 biji.



UNTUK HASIL YANG MENAKJUBKAN :

  • Pastikan anda minum banyak air kosong. sekurang2 nya air kosong anda 2-3liter sehari.

  • Jika tidak dapat mengikut jadual diatas, ambil lah masa anda, jarakkan pengambilan Vitalea dan Alfalfa dengan ESP serta Ostematrix kerana kalsium dalam ESP dan Oste akan menghalang penyerapan maksimum mineral dalam Vitalea.



Untuk kesihatan dan PULANGAN LUMAYAN SUSU BADAN yang meriah ..saya menawarkan harga yang terbaik dan menjimatkan...jika nak harga yang murah anda boleh pergi ke mana2 branch Shaklee berdekatan anda dan guna ID saya 1092200 untuk dapatkan harga ahli..



kebaikan untuk dikongsi bersama

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..


khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..


pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN
id                :1092200
phone/sms/whatsApp:013-5265534
fanpage : LIKE Vitamin4Life
Email : nikshahana@gmail.com

 
COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.ketereh