Saturday, March 8, 2014

ESP : 5 KEBAIKAN UTAMA ESP DALAM DUNIA PENYUSUAN

Setiap ibu hamil sentiasa ingin kan yang terbaik buat anak yang bakal lahir..dan semangat yang berkobar-kobar ingin memberikan dan persiapan dalam menyediakan yang terbaik buat si manja..

lebih2 lagi part menyusu badan...tambahan pula si ibu ini di persekitaran nya memang didedahkan dengan penyusuan badan..mak,sedara dan sahabat handai..



harapan nya semangat ini dapat diteruskan sehingga si manja berusia 2 tahun mengikut syariatnya..sememangnya susu ibu mempunyai khasiat yang tiada tolok banding nya..

KEPERLUAN SUPPLEMENT DALAM PENYUSUAN..seperti yang saya pernah maklum di sini supplement ini bukan memperbanyakkan air susu badan tetapi membantu ibu meningkatkan kecergasan badan sekaligus memudahkan penyusuan dan keistimewaan shaklee adalah :

1. Membantu ibu memperolehi susu badan yang pekat 
2. Mengekalkan tubuh badan yang asal
3. Menjimat kan kos : kos susu, kos perubatan..anak tidak mudah terkena penyakit
4. Memulihkan tenaga ketika bersalin
5. Memudarkan parut dan strech mark

saya senaraikan 5 keistimewaan ESP yang paling utama dalam dunia penyusuan.

menarik bukan?
dengan hanya 1 canister ESP dapat beri anda banyak manfaat nya..saya sendiri telah mengalami nya..anda bila lagi? DI sini


Saya kongsi kn juga pengalaman kawan2 lain yang telah merasai kehebatan ESP dalam dunia penyusuan..




seronok bukan..bertenaga..sihat..harga pun murah..contact saya ye...saya menawarkan harga yang terbaik dan menjimatkan...jika nak harga yang murah anda boleh pergi ke mana2 branch Shaklee berdekatan anda dan guna ID saya 1092200 untuk dapatkan harga ahli..=)


kebaikan untuk dikongsi bersama


pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..

khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..




pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN

phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 

COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas