Tuesday, April 15, 2014

Vitamin Untuk Badan Letih dan Bertenaga

Anda bermasalah dengan bangun pagi?

penat dan kurang bertenaga?

rasa malas melampau?

lesu?



smlm saya bertemu dengan seorang customer..dang2 whatsApp ptg tu..ptg tu jgk nak jumpa..sebab esok dia dan family dah nak balik..?

ayat tergantung d situ...

saya apa lagi..pecut la g jumpe pasangan suami isteri ni..akhirnya baru tahu nak balik mana..incik suami nye bekerja di kedutaan Thailand..wakil kedutaan Malaysia..

i see..patut la nak cepatt..

alhamdulilah..urusan di permudahkan..dan masalah yang diutarakan incik suami..

"saya klo bangun pagi2, letih, kurang bertenaga, lesu je g keje"..

wow..anda yang mengalami masalah sama mcm ni kalo hari minggu xpe la kan..x g mn2..bantai tidoo je..tp tu la..klo keje mmg masalah..ngantuk..fuhh~

tahu x kenapa jadi mcm tu?..salah satu sebab nya kadar metabolisme badan berkurang..
kurang air dalam badan..dan banyak lagi faktor nye..

saya bagi cadangan supplement dari Shaklee..TERBUKTI berkesan..yang paling penting SELAMAT..


x tahu nak dapatkan produk untuk tenaga ni kt mana?
nak tahu cara makan mcm mana?

terus WhatsApp/sms saya ye : 013-5265534
 
Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 



  kebaikan untuk dikongsi bersama


pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..




khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..



pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 
Sid : 1092200
phone/sms/whatsApp:013-5265534
fanpage : LIKE Vitamin4Life
Email : nikshahana@gmail.com 
 

COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas




KLIK sini jika xnak MENYESAL