Thursday, May 1, 2014

1 mei 2014..WAHM the best ever..

hari pekerja?
alahaii..dolu2 memang ada feel..mn x feel nye..kan cuti tu..seorang pekerja yang bermajikan..ofcos cuti paling best..hahha..

ok2..balik semula ke tajuk entry..WAHM?..memula pelik jugak guna singkatan WAHM ni..

ape benda la ni ye..bila perasaan nak tahu membuak2..terus i google..oohh..

rupe nye..WORK At Home Mom (WAHM)..

Selfie sekali sekalo..=)



so, tahun 2014 pertama kali nye nik anna celebrate sebagai suri rumah yang bekerja..=)..

Saya x bekerja makan gaji..tahun ni tahun pertama saya tidak bergelar pekerja kepada seorang majikan..TAPI..hidup saya bahagia..

bahagia dan senang hati membesarkan anak...

itu lah PENGORBANAN yang ikhlas saya buat..walaupun gaji sebagai engineer agak besar..tapi..xpe..mama sekarang bekerja jugak..bekerja d rumah...

Bisnes SHAKLEE ternyata mengagum kn mama..alhamdulilah..baru join bulan 1 tahun ni..bulan 1 dengan bonus 3 angka, same juga bulan ke 2..masih lagi 3 angka..alhamdulilah..bulan 3..mama dah dapat bonus 4 angka..wow..duk rumah je..

rezeki anak mama x putus2..setiap hari ada orang beli vitamin dengan mama..




ok2..sempena 1 mei..hari pekerja ni..saya wish selamat hari pekerja semua..

yang jadi suri rumah macam saya..kita pon boleh sambut jugak..kekeke

mana yang nak jana pendapatan 4,5 angka dengan SHAKLEE..moh CONTACT saya..saya guide anda..

rujuk entry ni ye..

KLIK SINI