Saturday, May 31, 2014

Happy Anniversary ke 2 , 31 Mei 2014

wah..x sangka..dalam bermacam dugaan..laluan di lalui..ambik ko metafora bagai..kikii..

alhamdulilah..pejam.celik..pejam celik...gelap cerah..dah masuk tahun ke 2 kami berkahwin..

dan bertambah seri nye Nur Azwa Safrina pertama hati tersayang dah makin cerdik dan membesar dengan sihat..




 dan cerita ini ingin saya kongsikan : jauhh d lubuk hati yang mendalam..
sepanjang saya consult mereka yang dah lama kawen tapi belum dikurniakan rezeki zuriat..sangat menyentuh hati, dan mereka yang beriktiar dan berusaha amatlah saya kagumi..mudah2 han usaha mereka dipermudahkan oleh Yang Maha Esa..

aminnn..

pengalaman saya juga saya berusaha untuk mendapatkan zuriat ini...doa.vitamin.berusaha...

alhamdulilah..ALLAH kurniakan Nur Azwa Safrina ketika usia perkahwinan dah masuk 6 bulan...

YA ALLAH..terima kaseh..untuk anak ini..akan ku jaga sebaik2 nya..alhamdulilah!

selingan nya : moga ALLAH kuatkn jodoh kami sehingga akhir hayat..amin..



kata suamiku hadiah anniversary : 'KASIH SAYANG'..=.=

oopss..