Monday, May 5, 2014

Set Kulit Shaklee..Berkesan dan Berbaloi ke??

ala, muka dah cantik pakai ape pun cantik..ye dok?

tapi kalo muka yang dah cantik tapi disebabkan tersalah pakai produk..dan terpengaruh dengan kawan2..pon jadi masalah..

al kisahnye seorang adik ni nun bekerja d Johor..menghubungi saya..

mencerita kan masalah kulit muka yang dihadapinya..
muka dulu ok...tapi selepas terpengaruh dengan satu produk ni..kalau x silap saya dia bgtau Collagen Vit E...X sure plak adik kita ni beli kt mana..Tesco kot..

oopss..maaf kan saya kalo tersilap info...petanda pertama sebarang kosmetik yang tidak sesuai dengan anda adalah..kesan pengelupasan..AWAS..!

 klo ada tanda ini..please stop!..

nnt akan mengeruhkan keadaan..
 
adik ni bgtau..lepas dah pakai Collagen tu..muka mengelupas..mengakis rupanya benda ni..ingat hnya kesan 'healing crysis'..alla..kesan penyembuhan..

3 hari lepas tu, adik ni still pakai sebab NEKAD nak cantik..

addoii...

muka yang dulu dah ok..cuma de la jerawat manja sebiji 2, singgah...
teruih tumbuh jerawat..

kesan pemakaian collagen tu telah menyebabkan liang pori terbuka..dan terdedah kepada habuk dan menyebabkan tumbuhnya jerawat..

dia bgatu..sangat2 menyesal cuba produk tu...katenye produk tu x lulus di KKM..
hah~

berani awak dik pakai sembarangan produk..**pengaruh rakan sebaya..tu yang bahaya tu..

lepas pada tu, dia dah give up nk cuba..biar lah ini yang pertama dan terakhir..

***MENYESAL betul adik kita ni..

TAPI..saya yakin kan dia..saya bgtau,bila mana dia dh menghubungi saya makna nya pintu hatinya telah dibuka untuk cuba produk 100% semulajadi..organic..Shaklee TERNYATA menekan kan keberkesanan produk nye dengan mengujinya terlebih dahulu dengan melalui eksperiment makmal..

penjagaan dalaman untuk serlah kan kesihatan kulit di luaran..saya sendiri pengguna vitamin Semulajadi ini..sebab saya juga mempunyai pengalaman yang sama dengan adik kita ni..

nak cantik punya pasal..terpengaruh dengan kawan..
ambik ko..makin teruk jadinya..=.=..menyesal..

alhamdulilah..selepas 2 bulan rawatan berterusan dan konsisten pengambilan vitamin..
kulit muka yang dirawat dari dalam menyerlahkan kecantikakn secara automatik luaran nya.

dan adik ini berjaya saya yakin kan untuk ambik Vitamin C sekurang2 nya..x mahal la..penggunaan sehingga 4-5 bulan..wow..beli sebotol...kasi habis 1 botol ni..dah dapat lihat kesan nya..ada 180 biji..ambik 2 biji sehari..1 pagi dan satu lagi malam.depend nk makan pon boleh..



bagi saya..untuk kesihatan kulit...dan adalah WAJIB bagi seorang wanita yang nak cantik ambik vitamin C..WAJIB tau..!!

dan 3 hari lepas. saya terima berita gembira dari nya..walaupon mengambil masa untuk hilang parut jerawat sekurang2 nya ada kesan positif penggunaan 1 bulan lebih..wow..


 

Kulit muka adik ni dah rase smooth..xde la rse benjolan 'isi' jerawat yang lama dan baru..
bukan kah gembira hati nya..

jerawat pon x tumbuh dah...

APA VITAMIN C SHAKLEE BOLEH BUAT UNTUK ANDA!!!!

  • MEMBERSIHKAN, MEMUTIHKAN , MENCERAHKAN WAJAH DAN BADAN..
  • MENCERAHKAN KULIT WAJAH DAN BADAN SECARA SEKATA, LICIN, GEBU DAN BERSERI
  • MENGEKALKAN KELEMBAPAN KULIT, HILANGKAN BINTIK2 HITAM, PUDARKANNJERAGAT DAN LINGKARAN GELAP BAWAH MATA
  • MENGURANGKAN KEDUT SERTA MENEGANGKAN
  • PERKUATKAN SISTEM IMUNISASI BADAN dan banyak lagii

Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 




  kebaikan untuk dikongsi bersama


pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..




khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..





pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 

Sid : 1092200

phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 

 


COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas






KLIK sini jika xnak MENYESAL