Wednesday, June 18, 2014

Nur Azwa Safrina turns 9 month

Alhamdulilah...
tiada ungkapan lain selain rasa syukur pada ALLAH untuk anugerah zuriat ini...

saya sedang menunggu berita gembira seorang teman yang saya tolong guide cara makan GLA Complex..Sebelum ini hampir 2 bulan dia consume GLA..tapi beli dengan others distributor...

mungkin rezeki saya, entah tetiba dia whatsapp nak kan GLA Complex..ingat kan first time nak consume...sy tolong dia kirakan waktu subur..n guide cara makan...

n bila period lewat 3 hari hr tu..dia buat test UPT..tanda pangkah masih samar..tapi saya harap sangat ianya POSITIF..masih baru lagi kan..aminn..kawan2 doa kan juga ye..

nak cete..anak dara saya dah 9 bulan..cepat bebenor masa nya....

tapi xleh nak merangkap lagi..nak berjalan apatah lagi..tapi xpe..smlm g klinik..check up everthing okey..anak sihat..berat baik..tinggi pon naik..alhamdulilah..



 Bahagia jadi suri rumah..tengok anak membesar depan mata..alhamdulilah..definitely mama x menyesal dengan title engineer dulu..=.=





 Peneman COD mama..sangat behave dalam kereta..alhamdulilah dikurniakan anak yang baik dan memahami..

semalam g klinik check up..>pejabat pos>branch shaklee KB> COD d TESCO> COD jpj Panji

ketat betul WAHM ni punya jadual.yang pasti saya sangat suka jual vitamin shaklee..sebab customer datang cari kita..yahuu..

anak dara plop..berjurus..baik..

dan nak share sikit, saya x rasa susah dan membebankan pon sebab saya ada jadual untuk semua keje ni..

saya isteri weekend..so, tiap2 hari bekerja biasa..memang saya berdikari sendiri drive sana sini....lalalaaa..saya SERONOK!!



 nak tahu macam mana urusan yang dibuat menyenangkan..saya memerlukan anda yang berjiwa kental, tidak mudah putus asa dan yang penting nak mengubah ekonomi keluarga..
KLIK SINI

Saya x bekerja tapi saya mampu dapatkn pendapatan 4 angka..

hubungi saya untuk maklumat lanjut..


insyaAllah..saya akan guide anda sampai berjaya..yang penting untuk diri sendiri kena kental, semangat dan x mudah putus asa..
klo nak join untuk mkn sendiri pon d alu2 kn..
nk jd mcm saya..contact saya segera:


pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 

Sid : 1092200

phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com

http://nikshahana.blogspot.com/2014/04/peluang-suri-rumah-jana-pendapatan-45.html