Wednesday, June 11, 2014

Testimoni Rambut Gugur Akibat Perubahan Hormon ibu hamil: Zinc Complex, Revitalizing Shampoo

Salam...sume..alhamdulilah..

cuaca panas di bumi kelantan..dan mungkin sebab itu jugak pokok kurma di bulatan jam/bulatan kijang berbuah..

saya siap g recheck lagi..mntahu hanya gambaran semata2..ternyata ianya benar..wahhh~

dapat ke nak makan kurma free ni..ahaaa..


sebelum merapu lebih banyak lagi..hahhaaa..kita berbalik ke tajuk entry...

masalah keguguran rambut ..saya pasti anda resah gelisah bila tiap kali mandi kan..sebab apa nak tengok rambut yang gugur..yang pasti saya juga semasa hamil dan lepas bersalin..

mungkin sebab keletihan menjaga baby yang suke berjaga malam..

alhamdulilah..saya beriktiar, berusaha dan makan vitamin secara konsisten untuk bantu masalah keguguran rambut..

sehingga hari ini My Safrina dah masuk 9 BULAN...rambut mama dah x gugur macam dulu..

cara saya : 

 setiap pagi bangun tidur..telan 1 biji zinc Complex..Sebabnya zinc sangat berkesan ketika perut anda kosong..

guna kan shampoo revitalizing dari Shaklee..bau yang sangat natural..berbuih dan yang paling best rasa segar..saya gunakan setiap hari dengan kuantiti shampoo yang sedikit..

alhamdulilah..rambut yang baru mula tumbuh dan yang sedia ada makin kuat..=))

saya percaya mengamalkan pemakanan vitamin dengan konsisten adalah kunci utama ianya bekesan..selain itu, amalkan juga minum air kosong sebanyak mungkin..

lebih 3Liter sehari..tambah cuaca panas dan ibu menyusu macam saya ni...

saya amalkan..saya cadangkan..saya percaya anda juga inginkan yang terbaik..

x mahal pon 2 item ni..jika anda masih sayang kan rambut anda dan tidak ingin BOTAK..

Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 


  kebaikan untuk dikongsi bersama

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..



khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..
 
psst: PROMOSI JUN ini adalah Vitamin E..X teringin ke uols nak cantikkan kulit sebelum raya..teruih whatsApp 013-5265534..




pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 

Sid : 1092200 
 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 

 

COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas




KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.