Wednesday, July 2, 2014

Atasi Keputihan ibu hamil dengan Garlic Shaklee

Biasa sangat saya diutara kan masalah ibu hamil yang mengalami masalah keputihan ketika hamil.....

"kak, saya pregnant ni makin teruk keputihan."..siap kena ambik specimen check di klinik..risaunyee dan merimaskan"..

"sis, saya alami keputihan yang teruk dan kegatalan yang sangat merimaskan..adakah kehamilan ini yang menjadi penyebabnya"..

 

Ini cerita pengalaman pregnant anak sulung saya..memang merimaskan..serius..saya mengalaminya..pada mula nya saya anggap normal sebab tidak serius mana..tetapi lelama ternyata ia satu masalah..kekadang tengah buat kerja tetiba rse mengenyeh gatal...memang x senang nak duduk..pantilyner setiap 3 jam saya tukar..alahaii..
 

alhamdulilah..second pregnant ini..saya masih lagi alami keputihan..dan saya amalkan GARLIC SHAKLEE...ternyata ianya sangat berkesan dan yang paling penting menyenangkan saya..saya sangat cadangkan kepada ibu hamil yang mengalami masalah keputihan yang teruk ketika tempoh kehamilan..



jom review sket apa yang Garlic Shaklee dapat berikan kepada anda:

Dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California, USA diwaktu musim panas.

Dihasilkan secara ekslusif pd suhu bilik tanpa haba utk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif ( tidak semua tablet garlic yg dijual di pasaran mengandungi Allicin aktif).
 
 Dwi teknologi digunakan utk mengawal bau garlic. Kajian menunjukkn perisa her
banya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary & Spearmint). Ianya mengandungi pelbagai vitamin E utk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya didalam tubuh kita.
 
Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yg menyamai dgn 2 ulas garlic segar.
 
Keistimewaan Garlic Shaklee
 Dihasilkan secara ekslusif pd suhu bilik tanpa haba utk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif ( tidak semua tablet garlic yg dijual di pasaran mengandungi Allicin aktif)


 MANFAAT GARLIC:
  • Membantu mengekalkan tekanan* darah normal
  •  Formulasi Shaklee yang unik.
  • Mengandungi Spearmint - Mempertingkatkan sistem penghadaman, fungsi jantung.
  • Antibiotik Yg Selamat & Semulajadi - Selamat utk kegunaan jangka panjang utk m'pertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit spt selsema, batuk, kulat, kuman, virus dan yis candida
  • Menghalang Alergi - Spt hidung yg sensitif, sinus, alergi, asthma, selsema dan hepatitis 
  • Juga Mampu menentang bakteria 
  • Membantu mengekalkan tekanan darah normal dan tahap kolestrol.*
  • Memelihara tahap kesihatan mikro organisma penting.
  • Mampu menurunkan kadar darah tinggi dan kolesterol
  • Mampu menyingkirkn toksin dari tubuh
  • Mampu menurunkan kadar Nitrosamine, pencetus kejadian sel kanser. 
  • Menstabilkan Glukos di dlm tubuh kita

cara pengambilan nya:
2 biji setipa hari selepas breakfast..senang kan..

Bantu lah diri anda rawat keputihan daripada semakin melarat..dan berkemungkinan mambahayakan bayi dalam kandungan jika tidak dirawat dengan betul..jika anda masih mengalami masalah keputihan yang teruk jangan segan dan malu untuk berjumpa pakar sakit puan bagi mengatasi masalah anda..

beringat sebelum kena.. 

berminat nak beriktiar dengan GARLIC SHAKLEE..tekan gambar di bawah untuk order..atau boleh hubungi saya..bila2 masa..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=073c83fb6a5532256c1f33f207330684



Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 



  kebaikan untuk dikongsi bersama

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..




khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..

 
pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 

Sid : 1092200 
 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 


 


COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas





KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

1 comment:

norazua10 said...

Good info sis.

Www.norazua10.blogspot.com