Monday, August 11, 2014

SET BAJET BERPANTANG IBU BERSALIN SECARA PEMBEDAHAN/CAESAR

Alhamdulilah..ibu selamat..baby selamat...seorang customer saya baru selamat melahirkan bayi ke dua nya..baby boy..tahniah!

Walaupun bukan secara normal..tapi alhamdulilah..tiada komplikasi apa2..cara bersalin itu kadang2 telah tersurat dan pasti ada hikmahnya..aminn..

ehh..bukan nak cete pasal cara bersalin..tapi nak share sket pasal set berpantang secara pembedahan..

"saya nak set bajet je..x larat rsenya nak makan banyak pil"..okey2..saya paham..tentu pasal bajet jugak kan..=.=

saya cadangkan anda yang baru nak berpantang atau merancang berpantang dengan set bajet Shaklee...Walaupun bersalin normal atau caesar..tiada masalah..

BOLEH ambil 3 VITAMIN untuk SET bajet..kalau nak bajet lagi..ZINC dengan OSTEMATRIX..x sampai RM100 pon..
  1. Zinc complex untuk rawatan luka dalaman..
  2. ESP untuk rawatan parut dan milk booster..
  3. Ostematrix untuk keperluan kalsium untuk anda bayi anda
 

BERMINAT?
dengan set bajet ni..jom order untuk persediaan anda menghadapi pantang nanti..

KLIK gambar di bawah ye..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=aec5e966a73ebdef615d3ea493d23c86
  atau hubungi saya segera..!

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..



khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..



pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN
Sid : 1092200 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 
 

COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas