Thursday, September 11, 2014

Testimoni Hamil selepas 5 tahun Kahwin: Sis, saya hamil!

Salam...

saya dah kongsikan petua mudah bersalin...boleh tengok kat sini...

tapi apa yang nak saya kongsikan berita gembira customer saya dari Sabah jauh nun di sana yang berjaya hamil dengan bantuan vitamin Shaklee..alhamdulilah..jika dia masih masih menyinggah dan membaca d blog ini:

ini ucapan saya:

"sis, saya ucapkan tahniah tanpa putus asa sis dan suami beriktiar dan berita gembira ini sangat2 dinantikan..alhamdulilah.."

tiada berita yang paing mengembirakan selain diberi peluang menjadi seorang ibu..maha suci ALLAH..




ceritanya..sis ini menghubungi saya cara makan yang tepat GLA Complex..cmne nak kirakan waktu subur untuk bersama suami..dan ambik ESP sebagai tambahan supplement untuk kuatkan rahim..



GLA 
Gamma Linolenic Acid (GLA) adalah sejenis asid lemak Omega 6. Fungsi GLA untuk wanita adalah menstabilkan hormon dan memastikan kitaran haid teratur.. 
 
FAKTA SKET :
 
 GLA berperanan memastikan cecair mukus di dalam serviks mencukupi dimana ia memudahkan pergerakan sperma ke uterus seterusnya ke tiub fallopian di mana ovum menanti untuk disenyawakan. 
 
Cecair mukus yg subur ini juga membantu sperma untuk hidup di dalam tiub fallopian sehingga 5 hari, seterusnya meningkatkan kadar persenyawaan ketika ovulasi berlaku walaupun suami dan isteri tidak bersama dlm jangkawaktu tersebut. Membantu meningkatkan kesuburan dan melegakan PMS (sindrom pra-haid).

saya rasa kan setiap kali beliau datang period, memang saya orang yang akan dihubungi..ye la..consultansi sepanjang menjadi customer saya..ini lah privacy yang saya jaga untuk setiap customer yang menghubungi dan menjadi pelanggan saya..

saya kagum sikap tidak putus asa sis ni, selepas 5 tahun mendirikan rumah tangga..dengan usaha, iktiar nak kan zuriat..akhirnya di Izin kn NYA..

period sis ni teratur dan memang senang nak kira cmne waktu subur, bila nak start makan n berhenti makan..yang ni penting ye sis2 yang di luar sana yang sedang beriktiar untuk hamil..kena tanya betul2 pengedar yang jual..tanya details sampai faham n betul2 jelas..

baca x ayat terakhir dalam whatsapp tu..punya la x percaya beberapa kali buat test UTP..

dah jumpa doktor pon..si suami plak x percaya...

saya rasa ayat yang sesuai bukan x percaya tapi perasaan EXCITED n teruja tu yang buat kan suami isteri ni mencari kepastian yang jelas..saya pon teruja sis..serius!

sis ni consume gla complex dalam 4,5 bulan jugak..bukan sehari dua atau sebulan 2 ye..
kena ada kesungguhan dan yakin..insyaALLAH diberi keizinan..

ingin memiliki vitamin semulajadi daripada Shaklee..
  BOLEH KLIK di pic kat bawah


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=085041a0a9f34e2125087d2c53fe6291
 
ATAU 


hubungi saya segera!!
pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..





khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..




pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN

Sid : 1092200 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 
 


COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas.wakaf che yeh

 
 
http://nikshahana.blogspot.com/2014/04/peluang-suri-rumah-jana-pendapatan-45.html
KLIK PIC JIKA XNAK MENYESAL