Tuesday, September 2, 2014

TESTIMONI SET JERAWAT hilang dalam 2 minggu : GLA Complex dan Vitamin C Shaklee

Salam....

saya nak kongsikan berita gembira seorang customer saya...ya ampun..lama dah bagi nasihat..berunding cara nak dapatkan any supplement daripada Shaklee..

"kak, saya ada masalah kulit yang berjerawat, muka kemerahan dan parut yang sangat la menyesakkan muka"..

saya faham sangat kalau customer yang mengadu cmni..sebabnya beliau offcos dah cuba macam2 produk skin care lain..tapi x berkesan..

mungkin sebab tu yang rasa give up..saya yakin kan dia..cuba basic dulu..dan jangan cepat buat penilaian pada sesuatu produk kalau x cuba..SHAKLEE produk selamat, bahan organic..kalau dah organic semulajadi..cepat dan senang la penyerapan vitamin ni untuk bekalan nutrien badan anda..

ohh..maafkan saya..kulit muka bukan bahan untuk dibuat experiment ye..try n error guna itu ini..kalau makin ok dan cantik kulit..BONUS..thumb up!

kalau makin parah..sape nak bertanggungjawab kan..sendiri BUAT sendiri Tanggung..

saya bukan bagi cadangan untuk cuba mana2 produk kulit..saya HANYA YAKIN DENGAN SET JERAWAT SHAKLEE ni..

dan..disebabkan juga sis kita ni bakal bertunang..nak x nak kena la cantikkan balik wajah kan..xkan nak dibiarkan macam tu aje atau diteruskan juga produk kulit sedia ada yang sememangnya x memberi kesan pada kulit muka..=.=

bukan ke rugi nama nya..buat kerja sia2 kan..sapu, tonyoh tapi hasil xde..

alhamdulilah..deal masa puasa hari tu lagi...lepas raya baru ada keyakinan nak cuba set jerawat dari Shaklee..

dan setelah 2 minggu cuba ni..sis kita ni hantar message thru wassap 013-5265534 (my number wassap).=p

tarra~


ayat yang bawah tu sape perasan??

"Saya nak ambik GLA + VIT C ni sampai bila2 sebab berbaloi untuk saya"..

wahh..

saya teruja untuk awak sis..kulit makin ok..kesihatan dalaman pun terjaga..

kecantikan luaran akan menyerlah dengan sendirinya jika dalaman kita jaga kan..kan..

agree!.(angkat tangan)..=)

saya nak tolong mereka yang ada masalah kulit yang sensitif, jerawat naik n surut x henti2, parut makin parah, dan apa sahaja masalah kulit anda..

hubungi saya ye;


pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..


khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..




pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN

Sid : 1092200 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 
 


COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas.wakaf che yeh