Friday, September 12, 2014

Testimoni set Kulit berjerawat : B complex dan Vitamin E Shaklee

salam...

Saya nak kongsikan berita gembira set kulit..bukan set kulit basic yang biasa GLA Complex dengan Vitamin C...

Yang ni atas permintaan customer saya sendiri..dan ada kisahnya sendiri..mula-mula nya customer saya ni ragu-ragu nak cuba vitamin Shaklee..

berkesan kah?

ada effect makin teruk x?

ambik masa berapa lama baru berkesan..?

dan macam2 soalan lagi..

dah agak memang banyak soalan..sesiapa pon kan..lagi2 yang nak cuba buat pertama kali..saya sangat2 faham akak2, abang2 kat luar sana yang ada masalah kulit..

saya pun, kadang2 nak beli apa2 mesti details tanya..x salah kan..=D

tapi..alhamdulilah..setelah mak sendiri yang yakin kan cuba dulu B complex dengan Vitamin E shaklee..alhamdulilah..ni lah bukti gumbira nya hati bakal bertunang ni...


 customer saya ni menceritakan masalah kulit dia yang sebelum ini okey, licin, gebu dan xde masalah kulit..just kalo ada jerawat manja la naik sebutir 2 mse nak datang period..n normal katanya..

n cete sedih bermula, x tahu salah makan ke ape, salah pakai product ke ape..tetiba muka naik jerawat..smpai kan nak keluar rumah pon xnak..malu, segan..

Raya hari tu pon, duk dalam bilik je..sebelum cuba vitamin shaklee..dah macam-macam iktiar dibuatnya..pakai produk itu ini, bukan makin okey..makin menjadi2..katanya lagi..menangis jugak la memalam lebih2 lagi bila tengok cermin..=.=

sampai kan iktiar customer saya ni, mak ayah dia bawak jumpa bomoh..dahsyat x usaha sungguh2 ni..dan kata bomoh tu " kena buatan orang ni, dia nak kulit awak mengerutu macam kulit katak"..subhanaALLAH..kalau betull..Jahat nya manusia..

saya dengar je..katanya ada sumbody lelaki suka kan dia..tapi dia x berapa suka..dan dia pon nak bertunang dengan orang lain..(sis2 semua baca je ye, percaya jangan yang bab bomoh tu)..saya ceritakan je kat sini..maaf kan saya jika cerita ini x perlu pon..

tapi last sekali iktiar yang terakhir..cuba vitamin Shaklee..b complex dengan Vitamin E..mak customer yang request kan..

2 vitamin ni pun masih dalam set kulit...dan habis dua vitamin ni, customer saya nak tambah vitamin C..moga2 kulit makin okey..nak make up, nak bergambar nak buat apa sahaja pun boleh..



janji keyakinan diri ada setelah kulit wajah kembali ke asal..alhamdulilah

panjang lebar cerita saya..tenkiu sis, sebab percaya kan vitamin Shaklee..

ingin memiliki vitamin semulajadi daripada Shaklee..
  BOLEH 


hubungi saya segera!!
pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..





khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..




pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN

Sid : 1092200 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 
 


COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas.wakaf che yeh

 
 
http://nikshahana.blogspot.com/2014/04/peluang-suri-rumah-jana-pendapatan-45.html
KLIK PIC JIKA XNAK MENYESAL