Sunday, October 5, 2014

Salam Aidiladha 2014 daripada pengedar Shaklee Kelantan

wahh..tajuk entry x leh blah kan..pengedar Shaklee Kelantan!

hahaa..misi utama join bisness Shaklee memang dah niat jauh di lubuk hati nak conquer /takluki jadi pengedar Shaklee seluruh Kelantan..

maka nya sesiapa yang tersinggah kat blog yang comel ni dan berminat nak jadi pengedar Shaklee yang SAH..sila2 la hubungi saya ye..lebih2 lagi yang tinggal di Kelantan..yang luar Kelantan pun boleh..xde masalahh..


Aidiladha Pertama Safrina..sukeenye dia..


meh saya specific kan kawasan..senang kalau ada pengunjung blog ini yang mencari supplement Shaklee di kawasan anda..

Saya nak cari mereka-mereka yang berminat nak tambah pendapatan dengan bisness Shaklee..ni kawasan-kawasan yang mendapat panggilan dan permintaan tinggi daripada customer untuk mendapatkan vitamin Shaklee..sebab setiap kali saya memberitahu dengan sedih nya kawasan/daerah ini memang agak jauh dari saya COD..(Cash On Delivery)..**banyak kali kehilangan customer..huhuuu..='(

melainkan jika ada incik suami yang tolong drive di hujung minggu..dapat la saya COD kepada anda..

  • TUMPAT
  • WAKAF BARU
  • NILAM PURI
  • PASIR MAS
  • TANAH MERAH
  • PASIR PUTEH
  • KETEREH
  • KOK LANAS
  • MACHANG
  • KEM DESA PAHLAWAN
  • RANTAU PANJANG
  • JELI
  • SALOR

saya memang mencari agen di daerah atau kawasan ini bagi memudahkan pelanggan yang ingin mendapatkan vitamin Shaklee secara COD..

please pada yang berminat..jangan segan atau malu untuk menghubungi saya..

pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN

phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 
COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas
  



terjah sini untuk details PERSEDIAAN sebagai seorang PENGEDAR..lepas tu

Kita cerita step by step..okey..

sebelum itu, belum terlambat untuk saya ucapkan selamat menyambut hari raya Korban pada kaum muslimin dan muslimat yang sudi singgah sini..

Ya ALLAH, semoga setiap pengorbanan yang kita lakukan sentiasa dalam Rahmat, kasih SayangMU ya ALLAH..aminnn..