Thursday, November 6, 2014

5 Kesan ESP Shaklee Yang Best dan Patut dicuba Semua - Pengalaman Sendiri

Demam ESP Shaklee x habis lagi ni..even promosi ESP Oktober dah habis...kan dan kata hot seller...memang sumber protein yang terbaik lahh untuk badan anda..

saya nak share pengalaman sendiri hampir setengah tahun dah ni saya consume ESP Shaklee...dan ESP Shaklee ini adalah supplement pertama saya dengan Shaklee..dan nak cerita jugak..sebabkan ESP Shaklee ni lah..saya mendaftarkan diri menjadi ahli dan dengan keberkesanan vitamin ini membuatkan saya tidak teragak-agak menjadi pengedar..

jom kongsikan kebaikan nya kan...wallahhh~

TERUJA nya saya bila bercerita pasal kebaikan ESP Shaklee ni...orang kata kalau x kenal maka x cinta..ye dok?

excited..

excited..

excited..

sebab jumpa produk yang benar2 ohsem dan best..

ESP Shaklee yang ter best

 Nak hasil yang terbaik dan beri kesan cepat kena la ambik konsisten..bukan sekali seminggu ye..saya ambil ESP Shaklee pada mula nya nak tambah dan pekatkan susu badan..saya pelik  anak saya agak lama 'bergayut' seolah2 tidak kenyang..kekadang tu tidur nya x lena mana...bila saya perah susu..sah..susu saya cair..

ni saya nak cerita kesan yang saya alami dengan set Penyusuan Shaklee..ambik yang basic je pun ni..ESP sahaja pada mula nya ni..

 
1.Susu Pekat dan Meriah

Saya dapati susu badan saya pekat..anak xde la lelama 'bergayut'..dan yang paling best tidurnya diulik mimpi indah..susu xsoh kata memang mencurah2..suka yang amat saya masa tu..sampaikan kena kejut my baby nak bagi susu..meriah sungguh..ESP Shaklee benar2 membantu dalam keperluan penyusuan saya..Terbaik..

2. Parut Strech Mark Hilang

ni yang paling magic..x sampai 2 bulan kot saya consume..parut strech mark yang menakutkan kat kat perut, paha hilang terus..wallahh..sampai nurse puji perut saya..sempat jugak dia bgtau..'perut saya macam roti canai"..haa..jangan nak imaging ye..nanti kan x lalu nak makan roti canai lepas ni..ahaa~

3.Rambut Tidak Gugur Lagi

Sebenarnya saya ada masalah rambut gugur..kekadang tu malas betul nak shampoo bagai takut makin banyak rambut gugur..dan orang kata masalah hormon wanita mengandung kan..saya paling takut kalau-kalau saya jadi botak..huwaa..risau betul..dah la masa mengandung lagi tau..alhamdulilah..lepas ambik ESP dan shampoo organic Shaklee Revitilizing shampoo..rambut kurang gugur..shampoo tu saya pilih sebab tiada bahan kimia..bau nya masyaALLAH..segarr je..natural kan..i like it!

Set Rambut Gugur..Shampoo Revitilizing dan Zinc ni nasihat daripada Pakar Yun Nam Care tau..walaupon bukan produk Shaklee yang dimaksudkan tapi keperluan Zinc sangat penting bagi merawat rambut gugur..saya pilih Shaklee sebab tanpa bahan kimia, mesra alam serta yang penting murah je..
 

  4. Masalah Kulit Kering

Saya nak cerita masalah kulit kering memang saya alami dari sekolah menengah lagi..terutama ketika cuaca panas..masa tu jerawat xde lagi..ye la muda belia, kolagen kulit masih aktif kan..tapi masalah kulit kering mengelupas dan kemerahan..ya ALLAH..kadang2 tu sakit betul..

Saya ingatkan pencuci muka yang tidak sesuai.(pakai pencuci muka pengaruh rakan asrama)..ayoo...saya tinggalkan pencuci muka ni, ambik yang tu..x serasi jugak kata nya..sampai kan mak beli kan sabun resdung home made apa ntah warna hijau..bau dia..x bes..tapi nak dapatkan balik kulit sihat..saya guna kan juga..

kejap je saya guna sabun tu...kulit kejap okey kejap x..ikut cuaca mungkin...sampai la saya masuk Universiti..masalah kulit kering masih berlaku..ubah cara makan..minum air masak bebanyak..still x jalan jugak tau..

alhamdulilah..lepas ambil ESsekarang ni kulit saya jadi lembap, lembut..xde dah kering mengelupas macam udang kena bakar kemerahan..syukur sangat..g memana x yah pakai make up bagai..ibu anak nak masuk 2 mana sempat nak ber make up2 ni..lagi pon sy memangx suka pakai make up..natural je..

**panjang nya cerita pasal kulit kering ni kan..lalala


5.Tambah Tenaga

Pernah sehari tu saya buat experiment tau..x ambik ESP pagi..petang tu badan penat sangat...walaupon saya x bekerja dan menjaga anak dara yang baru nak dapat 'kaki' ni..g COD Vitamin, drive sana sini..kesimpulan nya wajib saya ambik ESP Shaklee.sebagai memberi tenaga sepanjang hari..terbaik la kesan dia..memang sangat ketara..saya cadang kan kepada ibu2 yang bekerja..cuba lah rasai ESP Shaklee hari ini..dan anda akan rasa kan perubahan yang menakjubkan..

 
Ini baru luaran. Yang dalaman ni insyaAllah makin sihat dan kuat sebab saya dah bagi sel saya makan makanannya yang betul!! Bukan lagi makanan merapu tak ketahuan gitu.

Semoga pengalaman sy yang sikit ni boleh membantu ibu-ibu untuk kekal sihat dan cantik sebaik saja bergelar seorang mama.

Nak jugak ESP, tak mau rambut gugur macam orang tua (huhu), boleh hubungi saya:

 kebaikan untuk dikongsi bersama


pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..



khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..





pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN

phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 

COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas