Monday, November 10, 2014

Hamil Selepas 5 Tahun Kahwin dengan mengambil Set Kesuburan Suami Isteri Shaklee

alhamdulilah..hujan turun pagi ni..

Kakak Safrina mama..apa lagi syok tidoo..adik dia dalam perut ni duk ber 'kick boxing' ..menyucuk2 rasanya...seronok kan pengalaman ni..26weeks...nanti dah bersalin..ni lah yang kita akan rindu..betul x ibu2 di luar sana?..nikmatnya jadi ibu..

ding..dingg..dinggg...donggggg

bagi yang belum menimang cahaya mata walaupun dah berkahwin 3 tahun, 4 tahun, 5 tahun?..yang lagi haru x nak berusaha berubat dan putus asa..=.=..nak salahkan siapa kalau kita sendiri tak nak berusaha..ohh..maafkan saya....ermm


Nur Azwa safrina Bt. Azinuddin : 1 Day


meh..saya betul mindset anda..mudah2 han cerita ini membuka minda anda untuk tidak menidakkan kalau dah rezeki tak ke mana kan..kisah benar customer saya..kisah customer saya yang berputus asa untuk dapat anak sendiri..salah satu sebabnya period on off.. 2 bulan sekali, 3 bulan sekali..offcos la kita sendiri rasa macam x subur, x sihat..sebab nya..kitaran period pon kita tidak dapat kira secara tepat..apatah lagi nak kira waktu subur kan..dan kita rasa peluang untuk hamil pun tiada..

perkara paling penting kitaran haid..waktu subur..dan yang penting cara pengambilan supplement yang betul dan tepat!!

sebelum tu, saya betul kan dulu statement dan apa yang ada dalam fikiran anda tu..SIAPA kita untuk fikirkan peluang hamil atau tidak???

tu semua Ketentuan ALLAH..berusaha+berdoa..dengan izin NYA kan..dan kita sebagai manusia biasa, hamba sahaya di muka bumi ini..beriktiar tu pun ALLAH mudahkan urusan kita..insyaALLAH..aminn...


entry sedikit emo lak..ehhee..

cerita nya : kawen 5 tahun belum dikurniakan kan zuriat..hati meronta2, keluh kesah memikirkan rezeki anak yang diharapkan tidak kunjung tiba..ya..betul..dugaan ALLAH kan..si isteri dah give up..putus asa habis..si suami sekadar menyejuk kan hati si isteri..

bila tengok anak kecil..hati merintih, sedih..tengok wajah suami lagi sedihh...x mampu kah aku untuk membahagiakan suami ku dengan zuriat kami sendiri..

sampai kan si isteri ni..dah terfikir nak ambil anak angkat..tapi prosedur daripada JKM tu yang menyesakkan..bukan apa, nak dokumen itu ini..kira nya proses yang rumit lah..dah tu plak mak mertua x berkenan...

dah give up bagai si isteri ni..NAK di jadikan cerita..tak tahu tetiba dia keguguran tanpa sedar ada janin..boleh imaging x??
tidak tahu diri mengandung sebab period on off, dan malas dh nak buat pregnant test (UPT)...tahu2 dah keguguran..usia janin 8 minggu..

YA ALLAH..fikir si isteri .."aku boleh mengandung rupanya"...suka dalam tangisan..sebab baru keguguran..=.=

************************************

bermula episod mencari supplement untuk kesuburan..ketika inilah kakak ni bertemu saya dan berhasrat untuk mengamalkan set kesuburan suami/isteri..

set basic untuk si isteri

 hampir 2 bulan lebih beriktiar...makan supplement Shaklee..dan saya guide cara makan..setiap hari akak ni wassap..saya tahu dia memang bersungguh2..alhamdulilah..usaha dan kata2 semangat memang saya bagi kat akak ni..

untuk suami..ambik zinc complex


alhamdulilah...start makan bulan 5 2014...bulan 9 baru ni saya terima berita gembira daripada akak ni..dia pregnant setelah 5 tahun kawen..


setiap hari tidak jemu berdoa..alhamdulilahh

 menitis air mata saya terima berita ni....Alhamdulilah..

 
STATUS DI FB SAYA : Testimoni hamil selepas 5 TAHUN KAHWIN..
Haa~..jgn x tahu..kun fayakun..klo Allah dah tetapkan jadi,maka jadi lah ia..yg penting kita sebagai umatNya kne berusaha beriktiar..

Cetenye gini..akak kita ni sebenarnya dh pasrah kawen 4 tahun xdpt anak..maka nya putus asa dh dia laki bini..entah bagaimana bulan 5 tahun lepas keguguran tanpa sedar hamil 6 minggu..sadis k
an..tunggu nak anak tp x tahu diri pregnant..

Maka nya, tahu lah diri nya.."upenya aku ni boleh mengandung "...boleh bayangkan putus asa smpai rse x mengandung dh kot dalam mind set sis ni..kawen 3,4 tahun xde tanda2 nk preggy..lgpon period on off.(period x stabil)..

Maka, bermula episod mencuba vitamin shaklee..set kesuburan suami isteri..ptg tu wassap..esok pagi jumpa..bulan 5 makan vit beriktiar dgn shaklee..bulan 9 ni berita gembira..
Pg td dia wassap bgtau..Anna, k.nor mengandung 10 minggu dah..Ya Allah, mengalir air mata saya dengar berita kegembiraan dia..tahun ni masuk 5 tahun kahwin..n ada janin dalam rahim..Maha Besar ALLAH..


 NAK BERIKTIAR dengan bantuan vitamin Shaklee?
dapatkan set kesuburan hari ni jugak..

jadi customer saya, saya akan guide cara makan GLA Complex yang betul dan tepat..secara exclusive untuk set kesuburan ini..


kebaikan untuk dikongsi bersama


pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..






khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..


pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN

phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 

COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas