Saturday, December 13, 2014

Isteri Join Bisnes Shaklee Buatkan Suami Syak Wasangka??

ikuti sketsa ini...

jeng..

jeng..

jeng..

cerita seorang isteri yang berkerja di samping menguruskan hal rumah tangga, banyak keje nak kena buat...

******************************************************************************************

seharian di opis..ternyata buat badan ku penat...sangat meletihkan..

dalam hati mula terfikir.."tak cukup nutrien kah aku ni"..
pagi masuk opis..balik rumah uruskan rumah tangga..anak fully breast feeding..

badan lesu...semangat nak bekerja pun suam-suam je..

akhirnye..penyelesaian terbaik..aku cuba untuk mencari supplement yang boleh memberi kan ku tenaga..sekurang2 nya aku beriktiar...kepada incik suami aku bagitahu sepatah..

setelah dipujuk..akhirnya suamiku izinkan..

serasi!

itu perkataan pertamaku..ternyata supplement ini buat aku bertenaga, senang untuk bangun di tengah malam pam susu untuk stok, cergas tanpa menganggu production penyusuan ku..

gembira hati tak terkata!

pada awalnya..aku kongsikan kegembiraan ini dengan rakan-rakan blogger..sesaje sesuka..ternyata mereka pun turut teruja ingin mencuba..wahh~..ramai pulak yang mahu mencuba..dan mereka memberi feedback yang positif...

alhamdulilah!

"mama, mampu kekalkan kecerdasan mama dan susu badan melimpah2..syukur tak terhingga"
 
dan setiap kali aku update blog..PASTI ada yang berminat...

nekad ku untuk berhenti kerja!
 

******************************************************************************************

jom ikuti sambungan sketsa ini dengan menonton video ini yaa..yang PASTI happy ending tau...



Dia Peer Counselor Laktasi, Tapi Masih Buat INI from iReach HD on Vimeo.