Saturday, September 5, 2015

Pulangnya ke Pangkuan Pencipta NYA..Mati itu Pasti

kawan masa sekolah menengah Teknik Pasir Mas..masih ku ingat lagi ayat-ayat mengurat dia..alaa..cinta monyet masa sekolah menengah..masa tu tengah tunggu paper disusun untuk trial SPM 2003..seingat subjek sejarah kertas 2.

katanye :

"rukun islam ada 5"
"rukun iman ada 6"
"dragon boll ada 7"

aku masih kebingungan apa hal bgtau 5,6,7 tu..ahaa..rupa nya yang cuba dimaksud kan..angka-angka itu adalah takdirnya..yang memang dah tetap dan tak berubah..

begitu juga dia dan aku..=.=

alahaiii..romantis nya..aku lak jenis 'BLUR' memanjang..=p

banyak jugak kenangan dengan arwah...even jodoh kami tak panjang..cinta monyet kawan-kawan yang lain sampai ke jinjang pelamin..kami sampai tamat tingkatan 5..masing-masing bawa haluan..dia dapat maktab perguruan di KL..aku ke Johor menyambung pengajian dalam bidang kejuruteraan.

tetiba semalam 3.9.2015, jumaat yang indah..dia pergi jua menemui SANG Pencipta..yaa..kita juga pasti menemui Nya..

malam sebelum tu 2.9.2015,salah seorang classmate kami up kan status di group Alumni..memang sangat2 terkejut..ya ALLAH lama nya aku tak jumpa, tak dengar cerita dia even jadi rakan FB....mungkin segan sebab aku ni kan bini orang..dia pun x kahwin lagi..





dan ternyata ALLAH lebih sayangkan dia..semalam aku takut sangat nak bukak FB..rupanya berita yang aku takut tu sudah takdirnya..ALLAH..menitis juga air mata ini..='{


 al fatihah buat mu sahabatku..

Semoga dirimu tenang di sisi para solihin..amenn


beliau seorang cikgu..hasil post mortem dalam surat kematian disahkan kena penyakit tibi..wallahualam..